باسین اکسپرس کجاست؟

باسین اکسپرس

باسین اکسپرس کجاست؟
باسین اکسپرس کجاست؟در طی چندین سال گذشته نام این منطقه از شهر استانبول بسیار شنیده شده و توجهات بسیار زیادی را به خود اختصاص داده که در این مقاله به طور کلامل و مفصل به آنها خواهیم پرداخت .

منطقه باسین اکسپرس در واقع از بخشی از چند منطقه مرکزی و مهم استانبول تشکیل شده که قسمتی از آنها درون این بخش مهم و تجاری شهر استانبول قرار گرفته اند که به ترتیب از شمال به جنوب می توان به مناطق باشاک شهیر اشاره نمود که در قسمت شمالی این ناحیه جای گرفته و پایین تر از آن منطقه باهچه لی اولر قرار دارد که در کنار نیمی از باجیلار در خط کنار باسین اکسپرس جای گرفته اند از طرف مقابل این ۲ منطقه در حدی وسیع منطقه کوچوک چکمجه قرار گرفته که تا نیمه جنوبی آن قرار دارد.
در انتها هم باید به محله باکرکوی اشاره نمود که از شمال فرودگاه آتاتورک تا نیمه جنوبی باسین اکسپرس را معطوف خود نموده است.

شاید برای شما هم این سوال پدید آمده باشد که چرا این ناحیه از شهر استانبول به قسمتی مهم برای سرمایه گذاری برای خارجیان تبدیل شده که در ادامه به پاسخ این سال خواهیم پرداخت.

به علت گسترده گی شهر استانبول و طول بسیار زیاد این شهر از اروپا تا آسیا همواره دسترسی و موقعیت قرارگیری املاک برای خارجیانی که قصد سرمایه گذاری دارند مهم تلقی می شود لذا باسین اکسپرس دقیقا در وسط نیمه اروپایی استانبول قرار گرفته و از هر دوطرف دارای لوکیشن بسیار خوبی می باشد.
دسترسی به مناطق مرکزی شهر استانبول مانند شیشلی و نزدیکی به تنگه بسفر از شرق یکی از جاذبه های این محله است همچنین فاصله کوتاه تا غرب استانبول و مناطق همجوار آن نیز از دیگر موارد قابل ذکر در باسین اکسپرس می باشد.

باسین اکسپرس کجاست؟عوامل مهم دیگری چون نزدیکی به بزرگترین مرکز نمایشگاهی استانبول در جنوب این منطقه در محله باکرکوی و همچنین نزدیکی بسیار زیاد به مرکز تجارت ایستوچ در شمال باسین اکسپرس فاصله کوتاه تا فرودگاه جدید استابول و همچنین پارک عظیم فرودگاه آتاتورک که در حال ساخت می باشد از جمله دیگر عواملی است که باعث شده این منطقه در کانون توجهات خریداران واقع گردد.

شرکت ها و کمپانی های گوناگون خارجی در سال های اخیر همگی در کنار اتوبان باسین اکسپرس جای گرفته اند که خود نشانی از مهم بودن این منطقه تجاری دارد .
هتل های معروف و نامدار جهانی نیز به علت تقاضای بسیار زیاد ساختمان های عظیم خود را در کنار این محله قرار داده اند .

در حال حاضر عملیات ساخت و بهره برداری از چندین مجموعه مسکونی و تجاری در این محله از شهر استانبول در دست ساخت قرار دارد که با توجه به نگاه مهم دولت ترکیه و امید به این بخش تجاری به سرعت در حال رشد و پیشرفت می باشد.
پروژه معروف کانال استانبول که طی چندین سال اخیر به عنوان عظیم ترین پروژه شهر استانبول مطرح شده درست در کنار این منطقه در حال ساخت خواهد بود که خود گواهی دیگر از ارزش این منطقه تجاری است.

پروژه های مسکونی و تجاری معروف و با کیفیتی در این منطقه در حال ساخت می باشند که با توجه به قیمت بسیار عالی و شرایط پرداخت مناسب با اسقبال بسیاری از سرمایه گذاران از کشورهای مختلف دنیا قرار گرفته اند.
باسین اکسپرس با توجه به موارد یاد شده فوق از بهترین فرصت ها برای سرمایه گذاری در شهر استانبول است که در مقایسه با سایر مناطق این شهر از رشد بسیار خوبی برخوردار خواهد بود.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پروژه های مسکونی و تجاری این منطقه از طریق تماس رایگان واتساپ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

بهترین پروژه های مسکونی اداری تجاری باسین اکسپرس

caret-down caret-up caret-left caret-right
Loft Valentine Yenibosna Merkez

پروژه لافت والنتینهپروژه لافت والنتینه (باسین اکسپرس)

لافت والنتینه پروژه Loft valentine در منطقه Basın Ekspres واقع شده است، با کیفیت بالا و بسیار لوکس همراه با چشم انداز منحصر به فرد

ادامه مطلب…

maryapi bagcilar

باسین اکسپرس کجاست؟پروژه هتل رزیدانس ماریاپی استانبول

هتل رزیدانس ماریاپی پروژه های ما در اتوبان باسین اکسپرس واقع شده که بین دو اتوبان TEM و E5 قرار داردمراکز خرید نزدیک پروژه

ادامه مطلب…

Keleş Center Kartaltepe Mh

کلش سنترپروژه مسکونی اداری کلش سنتر

کلش سنتر اگر به دنبال خرید آپارتمان برای سکونت یا دفتر کار برای انجام امور اداری خود می باشید پروژه کلش سنتر از بهترین گزینه های شما برای

ادامه مطلب…

Mest İstanbul kucukcekmece

پروژه مست استانبولپروژه مست (mest) استانبول

پروژه مست استانبول سند مالکیت آماده جهت اخذ شهروندی و اقامت می باشداقساط ۱۲ ماهه ۶۰٪ نقد و ۴۰ ٪ اقساط( سررسید تا تحویل آپارتمان ۳۰/۱۰/۲۰۲۲ )

ادامه مطلب…

Centric istanbul Tevfik Bey

سنتریک استانبولمجموعه مسکونی سنتریک استانبول

سنتریک استانبول عداد کل واحدها:۱۶۷ ➢ارتفاع سقف: ▪️ واحد نرمال:۳.۱۰ متر ▪️ واحد دوبلکس:۳.۸۰ متر➢تعداد پارکینگ:۱۷۵ عدد ▪️ ۱+۱ و ۱+

ادامه مطلب…

پروژه Gهاب ماریاپی کوچوک چکمجهپروژه Gهاب ماریاپی کوچوک چکمجه

Gهاب ماریاپی کوچوک چکمجه شرکت ساختمانی : Maryapı İnşaat 💫مکان küçükçekmece-İstanbulمساحت پروژه: ۲۰.۳۵۰ متر مربعمساحت سبز:

ادامه مطلب..

mal of istanbul Ziya Gökalp

برج های مسکونی مال آف استانبولبرج های مسکونی مال آف استانبول

بدون شک از برترین سازه ها برای خرید خانه در باشاک شهیر استانبول در میان تعداد زیادی از شهرک های موجود در این منطقه باید به پروژه لاکچری استانبول در این منطقه اشاره نمود

ادامه مطلب…

رزیدانس مسکونی ایست وست

رزیدانس مسکونی ایست وست

ایست وست در زمره بهترین و معروف ترین شهرک های مسکونی منطقه باغچه لی اولر قرار دارد که از زمان افتتاح توانسته تا در جذب مخاطب خود بسیار موفق عمل نماید و در فهرست برترین شهرک های مسکونی منطقه

ادامه مطلب…

Prime İstanbul Recidences Yenibosna Merkez

باسین اکسپرس کجاست؟رزیدانس مسکونی پریمه استانبول

از رزیدانس مسکونی پریمه برای خرید خانه در باغچه لی اولر استانبول به عنوان یکی از شهرک های مسکونی با پرستیژ منطقه یاد می شود که ۲ سال از ساخت و بهره برداری آن

ادامه مطلب….

Garden Hill Bahçelievler Yenibosna Merkez

رزیدانس مسکونی گاردن هیلرزیدانس مسکونی گاردن هیل

اگر در منطقه باغچه لی اولر استانبول به دنبال رزیدانس مسکونی خوب و عالی با تمام امکانات رفاهی و دسترسی و موقعیت خوب و البته قیمت مناسب می باشید

ادامه مطلب…

Nish İstanbul Çobançeşme

رزیدانس مسکونی نیش استانبولرزیدانس مسکونی نیش استانبول

مجموعه مسکونی نیش در منطقه باغچه لی اولر استانبول قرار گرفته و در محله چوبان چشمه واقع شده و دارای دسترسی بسیار عالی به اتوبان معروف E5 و همجنین مرکز

ادامه مطلب…

Karat34 yenibosna

باسین اکسپرس کجاست؟رزیدانس مسکونی کارات ۳۴

مجموعه مسکونی کارات۳۴ توانسته با توجه به اینکه امور مربوط به ساخت و ساز در آن به تازه گی به پایان رسیده در جذب مخاطب داخلی و به خصوص خارجی خود برای خرید خانه در باغچه لی اولر استانبول

ادامه مطلب…

موقعیت مکانی و دسترسی باسین اکسپرس روی نقشه گوگل

ویدیوهای منطقه باسین اکسپرس

پخش از طریق یوتیوب

یوتیوب


.

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها