نکات مهم برای خرید ملک و مهاجرت به قبرس شمالی

نکات مهم برای خرید ملک و مهاجرت به قبرس شمالی

نکات مهم برای خرید ملک و مهاجرت به قبرس شمالی

برای اینکه در بین روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری بهترین انتخاب را داشته باشید لازم است از چند نکته مهم اطلاع یابید و سپس با استفاده از اطلاعات خود برای سرمایه‌گذاری اقدام کنید. 

  • آشنایی با قوانین املاک و مستغلات در قبرس: هر کشور برای خود قوانین خاصی وضع کرده که تمام سرمایه‌گذاران باید به آنها دقت کنند. درصورت عدم رعایت این موارد احتمال اینکه در مراحل اخذ اقامت با مشکل مواجه شوید زیاد است. برای اطمینان از درست طی کردن این مسیر می‌توانید از یک وکیل مطمئن و باتجربه کمک بگیرید. 
  • آشنایی با وضعیت شرایط اقتصادی قبرس شمالی: تفاوتی ندارد قصد شما از خرید ملک در قبرس شمالی سرمایه‌گذاری باشد یا بخواهید از طریق این روش به قبرس مهاجرت کنید. در هر صورت باید از شرایط اقتصادی آن اطلاعات کافی داشته باشید. 

قبرس اقتصاد آزادی دارد و از ارزهای مختلف و رایج دنیا پشتیبانی می‌کند. با توجه به میزان رشد مسکن نیز باید گفت درصورت خرید خانه در این جزیره علاوه‌بر حفظ سرمایه اصلی می‌توانید به افزایش قیمت آن نیز تا حد زیادی امیدوار باشید.

  • آشنایی با نحوه افتتاح حساب بانکی در قبرس شمالی: داشتن حساب بانکی برای سرمایه‌گذاری در یک کشور خارجی از ضروریات و اولین‌ کارهای مهم به‌شمار می‌آید. به همین دلیل نیز در ابتدا باید از نحوه افتتاح حساب بانکی در قبرس شمالی آگاه شوید. اگر از یک موسسه مطمئن در این مسیر کمک بگیرد احتمالا تمام این موارد را به شما آموزش بدهد.
  • آشنایی با نحوه ثبت شرکت در قبرس شمالی: اگر سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت را انتخاب کردید نیز باید با مراحل آن، مدارکی که لازم دارد و نحوه ثبت شرکت در قبرس شمالی به‌طور کامل آشنا باشید. 

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها