غربی های منطقه آتاشهیر از جمله مناطقی از شهر استانبول است که با محلات شمال تهران شباهت های بسیار زیادی دارد و همواره مورد انتخاب ایرانیانی است که قصد سرمایه گذاری و خرید واحد مسکونی در شهر استانبول را دارند .

متراژ 60-80-100-120
تعداد اتاق 1-2-3-4-5
منطقه آتاشهیر
برخی امکانات مجموعهاستخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، مارکت و کافه
نحوه خریدنقد و اقساط
کلاسلاکچری

این منطقه به علت داشتن خیابان ها و بلوارهای یکدست و منظم در فضایی بزرگ که اکثر کوچه ها و خیابان های این منطقه دارای برج های متعدد خوشنام می باشند مورد توجه ثروتمندان شهر استانبول نیز بوده و قشری که در این منطقه زندگی مینمایند به لحاظ فرهنگی‌و اجتماعی در درجه بالایی قرار گرفته اند.

منطقه آتاشهیر در این سال ها پروژه مناسب و‌نوسازی را درون خود ندیده بود و اکثر پروژه ها و برج های این منطقه از گذشته به فروش واحدهای خود خاتمه داده بوده اند ، در سال ۲۰۲۱ با توجه به همین موضوع استارت احداث یک‌ پروژه جدید در این منطقه رقم خوررد و پروژه آتاشهیر مدرن کار خود را برای ساخت و ساز شروع نمود.

این مجموعه لوکس مسکونی که پس از اتمام ساخت و ساز به عنوان نگین این منطقه خواهد درخشید در فضایی بزرگ در ۳ برج مورد احداث قرار گرفته که با سازه ای بسیار شیک در حال ساخت می باشد.
لوکیشن پروژه در یکی از بهترین فرعی های غربی های آتاشهیر قرار گرفته که به اعتبار این پروژه چندین برابر افزوده است.

رزیدانس میکونی آتاشهیر مدرن دارای تمامی امکانات رفاهی و اجتماعی در سطحی عالی خواهد بود که از قبل برای این ‌پروژه بسیار زیبا در نظر گرفته شده است.
هر برج و بلوک این مجموعه خوشنام مشکونی دارای امکاناتی جداگانه برای ساکنین خود می باشد که برای مشترکان از بهترین گزینه ها می باشد.

آتا شهیر مدرن هم اکنون که در حال نگارش این مقاله میباشیم کار فروش خود در سال ۲۰۲۲ برای خارجیان استارت نموده که در همان ابتدای فروش مورد استقبال بسیاری از خریداران که قصد سرمایه گذاری دارند قرار گرفته است.

اگر در منطقه لوکس غربی های آتاشهیر به دنبال خرید و یا سرمایه گذاری در حوزه املاک‌ و‌مستغلات میباشید بدون شک آپارتمان های مجموعه مسکونی آتاشهیر مدرن از گزینه های درجه اول شما محسوب خواهد شد.

 

منطقه آتاشهیر استانبول

منطقه آتاشهیر استانبول یکی از مناطق قسمت آسیایی شهر استانبول است که در سال ۲۰۰۸ از تجزیه مناطق کادیکوی، عمرانیه و اسکودارتشکیل و به منطقه‌ای مستقل با همین نام تبدیل گردید .

این منطقه پس از استقلال به یکی از مناطق 39 گانه استانبول پیوست.

آتاشهیر از جنوب با منطقه کادیکوی، از غرب با منطقه اسکودار، از شرق با محله سنجاق‌تپه و  مال‌تپه و از شمال با منطقه عمرانیه همسایه است.

آتاشهیر طی سرشماری سال ۲۰۱۳ در شهر استانبول دارای ۴۰۵ هزار نفر جمعیت و  ۶۷ محله می‌باشد.

قسمت ضلع غربی منطقه آتاشهیر زمانی به معروفیت و محبوبیت دست یافته که شرکت‌های بزرگ ساختمانی در اراضی غربی این منطقه ساختمان‌ها و پروژه‌های مسکونی و اداری زیادی را ایجاد و بهره‌برداری نمودند.

به عنوان نمونه از پروژه‌های محلیVaryap Meridian و uphill court در قسمت غربی منطقه آتاشهیر می‌توان نام برد. همچنین در سال ۲۰۱۳ در قسمت غربی آتاشهیر استادیوم زیبا و لوکس اولکر اسپرت آرنا افتتاح گردید.

در جدول ذیل لیست قیمت آپارتمان های این شهرک مسکونی به همراه اتاق و متراژهای مختلف را می توانید مشاهده نمایید.

قیمت متراژNET متراژBRUT اتاق
تماس بگیرید 44 64 1+1
تماس بگیرید 108 117 2+1
تماس بگیرید 130 190 3+1
تماس بگیرید 90 220 4+1
تماس بگیرید 280 300 5+1

ویژه گی های رزیدانس مسکونی آتاشهیر مدرن

باید توجه داشته باشید که این مجموعه از امکانات بسیار زیادی برخوردار می‌باشد که در ادامه چند مورد از آن را برای شما عزیزان نام برده ایم:
سالن ورزشی
مناطق پیاده روی
باغ بچه ها
کافه
پارکینک
منطقه سبز
نگهبانی 24 ساعته
مغازه و ادارات
بازار خرید
بیمارستان
رستوران ها
مرکز خرید
جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رزیدانس و سایر شهرک های مسکونی در تمام مناطق استانبول با کارشناسان ما از طریق تماس رایگان واتس آپ تماس حاصل فرمایید.

شما می توانید با خرید آپارتمان در این مجموعه مسکونی از شهروندی کشور ترکیه و اخذ پاسپورت این کشور که به صورت کاملا قانونی به شما و خانواده محترمتان ارائه میگردد بهره مند شوید.

پرسش و پاسخ

1آیا امکان خرید اقساطی در این پروژه وجود دارد؟

بله شرایط اقساطی فراهم است

2شهروندی ترکیه با خرید از این پروژه شامل می شود؟

بله پروژه برای اخذ شهروندی مناسب است

3فرزند بالای 18 سال و یا اقوام خریدار ملک در ترکیه، در صورت داشتن حق در سند ملک، میتوانند اقامت ترکیه را دریافت کنند؟

اقامت در ترکیه از طریق خرید ملک تنها به یک فرد تعلق میگیرد و آن فرد میتواند از طریق اقامت خود برای همسر و فرزند 18 سال خود نیز اقامت مشابه دریافت کند. اما اگر فرزند بالای 18 سال وی و یا اقوام وی دارای سهام در سند باشند، یا به زبان عامیانه نام آن ها در سند به کار برده شده باشد، تنها میتوانند اقامت توریستی دریافت کنند و سند ملک را به عنوان برگه ای مبنی بر اثبات مالی در ترکیه ارائه بدهند، به طورکل شخص دوم خریدار ملک تنها برای اقامت توریستی میتواند درخواست بدهد و برای دریافغت اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه نمیتواند درخواستی را ارائه بدهد.

4برای خرید ملک در ترکیه آیا احتیاج به داشتن اقامت ترکیه را دارم؟

 خیر، خرید ملک در ترکیه برای افراد خارجی هم از طریق کیملیک ( کارت اقامت ترکیه ) و هم از طریق پاسپورت معتبر امکان پذیر میباشد.

5میخواهم در این پروژه ملک بخرم؟ آیا فرد سوم میتواند پروسه خرید ملک و اخذ اقامت ترکیه را برای من انجام دهد؟

 بله، با تهیه وکالت نامه و تایید آن در نوتر و اگر وکالت نامه از ایران باشد، با تایید آن در سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه و وزارت خارجه ایران میتوانید فرآیند خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه را تحقق ببخشید.

6آیا اجباری برای اقامت در ملک خریداری شده در ترکیه وجود دارد؟

 خیر، هیچ قانونی مبنی بر اجبار خریدار برای سکونت در ملک خریداری شده در ترکیه وجود ندارد، فقط برای اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک، احتیاج به ارائه مدارکی از قبیل نومارتاژ، برگه ها یشهرداری، قبض های ملک در نام خریدار میباشد، همچنین کیمیک فرد درخواست دهنده اقامت از روی ملک به آدرس ملک خریداری شده ارسال خواهد شد. این دلایل ناخودگاه سبب شده است که خریداران ملک در ترکیه، برای انجام درست پروسه اقامت ملکی در ترکیه در خانه خریداری شده سکونت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *