نحوه‌ خرید گوشی موبایل در استانبول

نحوه‌ی خرید گوشی موبایل در استانبول

برای خرید تلفن همراه در شهر استانبول به‌طور کلی ۲ روش متصور می‌باشد. اول خرید گوشی نو و کار نکرده از نمایندگی‌ها، دوم خرید گوشی دست دوم و کار کرده از بازارهای فروش لوازم دست دوم و سایت‌های اینترنتی.

برای خرید گوشی تلفن همراه نو که در ترکی استانبولی جب تلفن نامیده می‌شود می‌توانید به بازارهای موبایل فعال در مراکز خرید مطرح شهر استانبول و برند مورد نظر خود مراجعه کرده و با قیمت مصوب اقدام به خرید گوشی تلفن رجیستر شده کشور ترکیه نمایید که در صورت استفاده این گوشی از طرف اداره مالیات ترکیه برای مصرف قطع نخواهد شد و رجیستر کشور ترکیه است. همچنین برای خرید گوشی صفر و کار نکرده می‌توانید به اپراتورهای تلفن همراه کشور ترکیه مانند ودافون، ترک تلکام و ترک سل مراجعه نموده و از شعبات آنها اقدام به خرید گوشی موبایل مورد نظر خود نمایید.

برای خرید گوشی دست دوم می‌توانید با مراجعه به بازارهای دست دوم موجود در بازار مانند بازار تلفن همراه سیرکیجی استانبول در بازار امین اونو استانبول اقدام به خرید برند گوشی مورد نظر خود نمایید یا از طریق سایت‌های اینترنتی مانند SAHIBINDEN اقدام به خرید برند گوشی مورد نظر خود نمایید. فقط باید توجه نمایید که در کشور ترکیه گوشی‌های دست دوم زیادی وجود دارند که رجیستر نشده‌اند و در هنگام خرید باید شناسه گوشی تلفن به‌طور حتم در سیستم چک شود وگرنه بعد از خرید گوشی شما موظف به پرداخت مالیات گوشی تلفن خواهید بود.

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها