مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول

دومین مجموعه نمایشگاهی بزرگ و اصلی در شهر استانبول مجموعه نمایشگاهی تویاپ در منطقه بیوک چکمجه این شهر می‌باشد که نسبت به مجموعه‌ی CNR تازه ساخت و جدید می‌باشد. این مجموعه‌ی نمایشگاهی نیز در غرب شهر استانبول واقع شده و از فضاهای نمایشگاهی بزرگ با کاربری‌های مختلف می‌باشد. در سال‌های اخیر مجموعه tuyap توانسته با برگزاری نمایشگاه‌های خاص و معتبر به اعتبار سیستم نمایشگاهی خود اضافه کند و شرکت‌های بیشتری را برای برگزاری نمایشگاه درون خود ترغیب نماید. مجموعه تویاپ نمایشگاهی شهر استانبول در منطقه بیوک چکمجه در غربی‌ترین نقطه این شهر واقع گردیده و به وسیله‌ی خطوط متروباس می‌توانید اکثر مسیر را تا منطقه بیلیکدوزو طی نمایید و پس از آن با استفاده از اتوبوس شهری خود را به این مرکز نمایشگاهی برسانید.

در تقویم نمایشگاهی تویاپ نیز شرکت‌های بسیاری برای حضور در این نمایشگاه قرار داده شدند که در برخی از زمان‌ها در این مجموعه فستیوال‌های مختلف نیز اقدام به برگزاری می‌‌نمایند.

شما می‌توانید با دسترسی به سایت مجموعه تویاپ و استفاده از اپلیکیشن این نمایشگاه که از آپ‌های خوب نمایشگاهی جهان با امکانات کامل می‌باشد استفاده نمایید و تاریخ و زمان برگزاری نمایشگاه‌ها و حتی ویدئوهای زنده از نمایشگاه‌های در حال برگزاری را در آن مشاهده نمایید.

در انتهای این مقاله آدرس سایت و تقویم نمایشگاهی تویاپ را نیز برای مشاهده خدمت شما قرار خواهیم داد.

 

 

https://cnrexpo.com/fuar_takvimi.aspx

https://tuyap.com.tr/

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها