اجاره خانه در آنتهیل بومونتی استانبول با قیمت

اجاره خانه در آنتهیل بومونتی استانبول با قیمترزیدانس آنتهیل بومونتی 

اگر با منطقه شیشلی استانبول حتی کمی آشنایی داشته باشیم حتما میدانیم که برج مسکونی آنتهیل بومونتی از رزیدانس های معروف و شناخته شده در منطقه شیشلی استانبول است که در نزد ایرانیان نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است و در سال های اخیر بسیاری از هموطنانمان این برج مسکونی را برای خرید و اخذ پاسپورت ترکیه برگزیده اند.
اجاره خانه در آنتهیل بومونتی استانبول با قیمت
اینکه چرا آنتهیل در سال های اخیر توانسته از محبوبیت بسیاری برخوردار شود را بررسی خواهیم کرد و به جزئیاتی بیشتر از این رزیدانس مسکونی اشاره خواهیم نمود.
آنتهیل بومونتی در دسته ۱۰ آسمان خراش برتر در کل شهر استانبول است که با سازه مدرن و شیک خود توانسته در سال های اخیر مخاطبی که عاشق تجملگرایی است را به خود معطوف نماید .
اجاره خانه در آنتهیل بومونتی استانبول با قیمت
این برج مسکونی دارای کلیه امکانات رفاهی در سطحی عالی و خوب برای ساکنین است که همواره و در هرفصلی در خدمت ساکنین مجموعه آنتهیل بومونتی قرار میگیرد.استخرهای شنا،سونا،جکوزی و باشگاه های ورزشی با امکانات کامل ،زمین های بازی و خانه داری از دیگر امکانات موجود در آنتهیل است که باید مورد توجه قرار گیرد.
از مهمترین ویژه گی های برج آنتهیل استانبول لوکیشن و قرارگیری این برج لوکس است که در قلب استانبول و در مرکزیت شیشلی با دسترسی های عمومی بسیار عالی قرار دارد که موجب رضایت اهالی این مجموعه مسکونی گردیده است.
مجموعه از لحاظ دسترسی نیز در نقطه ای عالی قرار دارد.
قیمت اجاره آپارتمان های مجموعه مسکونی آنتهیل بومونتی 
جهت اطلاع از قیمت به روز شده تماس حاصل فرمایید
.
قیمت متراژnet متراژbrut اتاق
50 86 1+1
80 120 2+1
130 180 3+1
جهت اجاره خانه در شیشلی استانبول در این برج و سایر شهرک های مسکونی در تمام نقاط استانبول با ما از طریق تماس رایگان واتساپ تماس حاصل فرمایید.

اجاره خانه در آنتهیل بومونتی

موقعیت مکانی و دسترسی آنتهیل بومونتی روی نقشه گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *