اجاره خانه در سینپاش کوئین استانبول با قیمت 2021

جهت اطلاع از قیمت به روز شده تماس حاصل فرمایید

اجاره خانه در سینپاش کوئین استانبولرزیدانس مسکونی سینپاش کوئین 

اگر به دنبال برجی مجلل و شیک با تمام امکانات در منطقه شیشلی استانبول در قلب تجاری استانبول می باشید بدون شک اصلی ترین گزینه برای شما برج مشهور سینپاش کوئین استانبول است .
برج سینپاش کوئین با سازه مدرن و مجلل خود از بهترین بناهای موجود در منطقه شیشلی استانبول است که توانسته با شرایط ویژه ای که دارد مخاطبان داخلی و خارجی بسیار زیادی را به خود معطوف نماید.
مجموعه مسکونی سینپاش استانبول در منطقه شیشلی و در محله بومونتی از مناطق معروف و شناخته شده شیشلی قرار دارد که دارای دسترسی عمومی بسیار خوب و عالی به نسبت سایر رزیدانس های منطقه شیشلی است.
اجاره خانه در سینپاش کوئین استانبول
سینپاش کوئین دارای امکانات رفاهی برای ساکنین مجموعه در سطحی عالی است استخرها سونا ،جکوزی و باشگاه های بدنسازی به همراه زمین های بازی و محیط تفریحی کودکان به همراه خانه داری از دیگر امکانات این برج مجلل مسکونی می باشد.
از ویژه گی های مطرح در سینپاش کوئین باید به سیستم های امنیتی این برج اشاره نمود که بسیار قابل توجه است و حس امنیت را به ساکنین منتقل مینماید ،لابی مجلل به همراه لابی من های تحصیلکرده و مسلط به زبان های خارجی و نگهبانی و حفاظت فیزیکی از دیگر ویژه گی های این مجموعه است.
با توجه به موقعیت قرارگیری این شهرک مسکونی که قابل توجه است متقاضیان بسیاری این رزیدانس را برای زندگی انتخاب نموده اند.
اجاره خانه در سینپاش کوئین استانبول
قیمت اجاره آپارتمان های مجموعه مسکونی سینپاش
.
قیمت متراژnet متراژbrut اتاق
40
60
1+0
88 103 1+1
110 140 2+1
150 200 3+1

 

جهت اجاره خانه در شیشلی استانبول در این برج و سایر شهرک های مسکونی در تمام نقاط استانبول با ما از طریق تماس رایگان واتساپ تماس حاصل فرمایید.

اجاره خانه در سینپاش کوئین

اجاره خانه در سینپاش کوئین

موقعیت مکانی و دسترسی سینپاش کوئین روی نقشه گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *