فیکیر تپه کجاست؟

Fikirtepe Kadıköy

فیکیر تپه کجاست؟فیکیر تپه کجاست؟

فیکیر تپه نام یکی از محلات منطقه کادیکوی در آسیایی شهر استانبول است که در همسایگی اتوبان D100 قرارگرفته و با توجه به فاصله کوتاه تا خیابان بغداد و‌ ساخت و سازهای گسترده از محلات رو به رشد استانبول محسوب می شود.
کادیکوی از دیر باز یکی از مهمترین و مشهور ترین مناطق شهر استانبول بوده که کانون توجهات افراد ثروتمند در این نقطه از کلانشهر استانبول محسوب می شده است .
قرار گیری لاکچری ترین خیابان استانبول درست در مرکز این منطقه خود گواهی بر مطالب یاد شده فوق می باشد.فیکیر تپه کجاست؟

در تمام کلانشهرهای جهان در کنار مناطق سطح بالا و لاکچری هستند محلاتی که به نسبت ضعیف تر و دارای بافتی قدیمی تر از سطح آن منطقه ساخته شده اند.
فیکیر تپه با توجه به قرار گیری در منطقه کادیکوی اما از گذشته دچار این مشگل بوده و از محلاتی محسوب می شده که خانه های قدیمی در آن بسیار بوده اند.فیکیر تپه کجاست؟
با توجه به لوکیشن و قرار گیری بینظیر این منطقه توجهات بسیاری برای دگرگون کردن این منطقه از بافتی سنتی و قدیمی به محله ای مدرن در بین دولتمردان و شهرداری کادیکوی وجود داشته که در حال وقوع به واقعیت است.

 

فیکیر تپه کجاست؟چند سالی است که شرکت های ساختمانی مشهوری اقدام به ساخت برج های لوکس و شهرک های مسکونی آنچنانی در این منطقه نموده اند که خود گواه از آینده روشن فیکر تپه دارد.
بدون شک در سه الی چهار سال آینده این منطقه از استانبول با تغییر بافت سنتی به مدرن و قرار گیری برج های لوکس مسکونی در این محله از جمله بهترین نقاط استانبول برای زندگی برشمرده خواهد شد.

لذا فیکر تپه با توجه به سرمایه گذاری بخش دولتی در از بین بردن بافت فرسوده و خانه های خرابه ای که از گذشته در آن وجود داشته از بهترین فرصت ها برای سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات در استانبول محسوب می شود که از جوامع مختلف در این ماه های گذشته نیز استقبال بسیار خوبی به عمل آمده است.

در برخی از اوقات پروژه های مسکونی واحد آپارتمان های خود را حتی قبل از شروع انشاعات به طور کامل به فروش میرسانند که نشانه ای از آینده روشن فیکر تپه در کنار کادیکوی خوشنام می باشد.فیکیر تپه کجاست؟

 

فیکیر تپه کجاست؟فیکرتپه به لحاظ لوکیشن و قرار گیری حقیقتا دارای محاسن بسیاری است ، فاصله کوتاه این محله تا خط اصلی متروباس ،فاصله کوتاه تا شاهراه اصلی استانبول بزرگراه D100 ، نزدیکی به مراکز خرید مشهوری چون عمار و آکاسیا ،فاصله ای کوتاه تا خیابان مشهور بغداد و مرکز کادیکوی و همچنین مسافت اندک تا ساحل زیبای کادیکوی از جمله مواردی است که سرمایه گذاران را برای خرید خانه در این محله تشویق نموده است.

برج های مسکونی بسیاری در این منطقه ساخته و تعدادی نیز مشغول ساخت است که در ذیل این مقاله در دسترس شما خوبان قرار خواهد گرفت.فیکیر تپه کجاست؟
از جاذبه های فیکیر تپه برای خرید خانه و سرمایه گذاری در پرداخت به صورت اقساطی و پله کانی است که کار خرید را برای خریداران به مراتب راحت تر مینماید.

با توجه به نگاه ویژه دولت ترکیه به این منطقه در سال های اخیر پیش بینی میشود که منطقه رو به رشد فیکیر تپه از بهترین موقعیت ها برای سرمایه گذاری در استانبول محسوب شود ، بر همین اساس خارجیان زیادی در طی سال های گذشته اقدام به سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در این منطقه از استانبول نموده اند.

شما می توانید با لمس دکمه واتس آپ در انتهای این مقاله اقدام به تماس با کارشناسان ما برای خرید خانه در این منطقه از شهر استانبول نمایید.

فیکیر تپه کجاست؟

فیکیر تپه کجاست؟

یوتیوب

 

پخش از طریق یوتیوب


.

موقعیت مکانی و دسترسی فیکیر تپه روی نقشه گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *