کلیچدار اوغلو: نیازمند نان ارزان قیمت در استانبول هستیم

رهبر حزب جمهوری خلق ترکیه در مراسم ساخت کارخانه تولید نان در استانبول گفت: زندگی بسیار گران شده است. فقرا عمدتاً در استانبول هستند و بیش از یک میلیون خانواده فقیر در این شهر زندگی می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، کمال کلیچدار اوغلو رهبر حزب جمهوری خلق روز گذشته در مراسم ساخت کارخانه تولید نان در استانبول به همراه اکرم امام اوغلو شهردار این شهر در خصوص وضعیت اقتصادی در ترکیه و استانبول گفت: به نان ارزان قیمت احتیاج داریم. زندگی بسیار گران شده است. فقرا عمدتاً در استانبول هستند. بیش از یک میلیون خانواره فقیر در استانبول زندگی می کند.

وی افزود: شهردارمان به مردم استانبول خدمات رسانی می کند. بارها گفته ایم که در استانبول هیچ کودکی نباید گرسنه سر بر بالین بگذارد. اکرم امام اوغلو نیز هر اقدامی که از دستش بر می آید را انجام می دهد.

رهبر حزب جمهوری خلق با بیان اینکه همه شهردارانمان به طور 24 ساعته به خدمات رسانی به مردم مشغول هستند، اظهار داشت: اگر سیاستمدار پولی را که خرج می کند، پول مردم بداند و در آن چارچوب برای هر قوروشی که خرج می کند حساب آن را روشن کند، گام‌های جدیدی در سیاست خواهیم برداشت.

کلیچدار اوغلو ادامه داد: هزاران نفر هستند که در اثر سیاستهای اشتباه اقتصادی تحت فشار هستند. به برادران کشاورزم هم می گویم که می دانم در چه وضعیت سختی قرار دارید و آن را حل خواهیم کرد. سود وام هایی که دریافت کرده اید را صفر خواهم کرد و تنها اصل وام را مطالبه خواهم کرد.

شهردار استانبول نیز در این خصوص گفت: از سوی نهادهایی که شکل گرفته روزانه نان به ارزش یک لیره به مردم داده می شود. ما امروز مجبور به مقابله با فقر هستیم.

بیشتر بخوانید

وضعیت اقتصادی ترکیه بخصوص طی هفته های گذشته و با کاهش 16 درصدی ارزش لیر در مقابل دلار که در نتیجه برخی سیاستهای اقتصادی و همچنین تغییر رئیس کل بانک مرکزی این کشور برای سومین بار طی 2 سال گذشته حاصل شده، برای مردم این کشور نگران کننده شده است.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها