آزاده نامداری درگذشت یا خودکشی کرد؟

خبرهای ضد و نقیضی درباره درگذشت یا خودکشی آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون ایران منتشر شده است. برخی از روزنامه‌ها از خودکشی این مجری خبر دادند. یک منبع آگاه به خبرگزاری مهر گفته که این مجری خودکشی کرده است.

غروب شنبه ۷ فروردین (۲۷ مارس) پیکر بی‌جان آزاده نامداری، یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادتآباد در غرب تهران پیدا شد.

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور گفته است ساعت ۱۸ و ۳۸ دقیقه مادر آزاده نامداری با اورژانس تهران تماس گرفته و گفته است که دو روز از او خبر ندارد و پس از آن برای اطلاع از فرزندش به خانه‌اش در غرب تهران مراجعه کرده است.

خالدی در ادامه شرح داد که مادر خانم نامداری پس از باز کردن درب خانه با جسد دخترش مواجه شده است.

 

به گفته این مسئول اورژانس، بر اساس بررسی انجام شده مشخص شد که مدت زیادی از فوت نامداری گذشته است. جسد این مجری سابق صدا و سیما در اختیار مراجع ذیصلاح برای بررسی بیشتر قرار گرفته است.

علت مرگ آزاده نامداری اعلام نشده اما یک “منبع آگاه” به خبرگزاری مهر گفته است که خانم آزاده نامداری خودکشی کرده است.

خبرگزاری مهر و دیگر منابع خبری ایران جزئیات بیشتری درباره چگونگی این “خودکشی” ننوشتند.

آزاده نامداری یکی از مشهورترین مجریان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بود. او چند سال پیش در اینستاگرام خود عکسی از چشمان کبودشده خود را منتشر کرده و نوشت: «این عکس تلخه ولی واقعیه، برای هوادارایی می‌گم که از ایشون بت ساختند، بتی که به هیچ مسلکی پای‌بند نیست، دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی از ایشون بیاره. آقای حسنی! می‌دونم دهنت باز میشه به هر تهمتی. اما من واگذارت می‌کنم به خدا و خوشحالم که دیگه نمی‌بینمت.»

 

منبع:دویچه وله فارسی

 

آزاده نامداری، مجری شناخته‌شده تلویزیون و برنامه‌ساز این توضیح را در کنار عکسی از خود با چشمان کبود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. او همسر پیشین فرزاد حسنی، یک مجری مشهور دیگر تلویزیونی است.

 

 

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها