رئیس اتحادیهٔ فوتبال اروپا (یوفا) اظهار داشت که استانبول میزبان یکی از فینال‌های فراموش نشدنی لیگ قهرمانان سال 2023 خواهد بود.

استانبول/خبرگزاری آناتولی

الکساندر چفرین، رئیس اتحادیهٔ فوتبال اروپا (یوفا) در گفت‌وگو با خبرنگار آناتولی اظهار داشت: یقین دارم استانبول میزبان یکی از فینال‌های فراموش نشدنی لیگ قهرمانان سال 2023 خواهد بود.

چفرین ضمن ابراز خرسندی از اینکه قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ‌ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا در فصل 2021-2022 و 2022-2023 در استانبول صورت خواهد گرفت، گفت: دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا 2021 که پیشتر قرار بود 29 می 2021 در ورزشگاه «آتاتورک» استانبول برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا کنسل شد، سرانجام در استانبول خواهیم بود و این بسیار خوشحل کننده است.

وی افزود: ترکیه باشگاه‌های فوتبال معتبر و بزرگی دارد و مردم آن به این ورزش علاقمندند؛ ترکیه واقعاً یک کشور فوتبالی است و من مطمئنم که رویداد ورزشی بسیار زیبایی در استانبول برگزار خواهد شد. فدراسیون فوتبال ترکیه بار دیگر میزبان یک رویداد ورزشی بسیار مهم خواهد بود.

چفرین ضمن تمجید از زیبایی‌های تاریخی و طبیعی استانبول اظهار داشت: استانبول یکی از تاریخی‌ترین و زیباترین شهرهای جهان است. برگزاری این رقابت‌ها در استانبول پس از تعویق میزبانی فینال لیگ قهرمانان بسیار مسرت بخش است. مطمئنم فینال فوق العاده‌ای در استانبول برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر روابط خوب یوفا با فدراسیون فوتبال ترکیه گفت: ما با فدراسیون فوتبال ترکیه رابطه متقابل بسیار خوبی داریم. زیرا ما و فدراسیون فوتبال ترکیه اشتیاق یکسانی به فوتبال داریم. فدراسیون فوتبال ترکیه همیشه مایل بوده است در هر زمان که به آن نیاز داشته باشیم به ما کمک کند. فدراسیون فوتبال ترکیه در دوران پاندمی همراهی و همکاری خیلی خوبی با ما داشت.

چفرین ضمن تمجید از ثروت یاردیم‌جی، ناب اول رئیس فدراسیون فوتبال که برای دومین بار متوالی به عنوان عضو هیئت مدیره یوفا انتخاب شد، تصریح کرد: یاردیم‌جی از اعضای بسیار مهم یوفا است و نقش بسیار فعالی دارد. او تنها برای فوتبال ترکیه بلکه برای فوتبال اروپا بی وقفه و خستگی ناپذیر زحمت می‌کشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *