اجاره خانه در مترو پل استانبول

متروپل استانبول

متروپل بدون شک از زیباترین و معروفترین برج های مسکونی در قسمت اسیائی شهر استانبول است که با ظاهر مدرن و جذاب خود توجه همگان را به خود جلب نموده است.
.
متروپل در منطقه آتاشهیر استانبول در بهترین لوکیشن این منطقه در امتداد اتوبان D100 قرار گرفته که با گذر از این بزرگراه همگان محو سازه زیبا این رزیدانس می شوند.
.
تمام امکانات روز رفاهی دنیا در مجموعه متروپل برای ساکنین آن لحاظ گردیده و با احترامی که به مخاطب خود میگذراد تمام امکانات در سطح بالا و لاکچری تهیه گردیده.
.
از لحاظ دسترسی متروپل یکی از رزیدانس ها در آسیائی استانبول است که از بهترین موقعیت ها و دسترسی ها برخوردار است. رزیدانس مسکونی متروپل با قرار گرفتن در کنار D100 هم دسترسی خوبی به متروباس و هم مترو منطقه آتا شهیر را داراست.
.
متروپل با توجه به شناخته شده بودن و برندبودن از قابلیت بسیار زیادی برای سرمایه گذاری برخوردار است که بسیاری از تجار از سایر ممالک نیز اقدام به خرید در این مجموعه نموده اند.
.
از دیگر ویژه گی های مهم مجموعه متروپل مرکز خرید معروف آن می باشد که از مراکز خرید معروف استانبول با همه برندهای جهانی درون آن می باشند.
.
قیمت آپارتمان یک خوابه در مجموعه متروپل از ۹۰۰هزار لیر شروع شده و با توجه به بال های آن و قرار گیری آپارتمان در هر کدام از بال ها دارای قیمتی متفاوت است.

استارت قیمت اجاره آپارتمان های مجموعه مسکونی متروپل استانبول
….
قیمت متراژnet متراژbrut اتاق
6,000TL 60 82 1+1
9,000TL 80 130 2+1
15,000TL 120 170 3+1

جهت اجاره آپارتمان در این برج و سایر شهرک های مسکونی در تمام نقاط استانبول با ما از طریق تماس رایگان واتساپ تماس حاصل فرمایید.

موقعیت مکانی و دسترسی متروپل روی نقشه گوگل

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها