اردوغان: باید تا پایان کامل همه‌گیری کرونا به مبارزه ادامه دهیم

رئیس‌جمهور ترکیه طی نامه‌ای به کارکنان بخش بهداشت و درمان تاکید کرد که باید تا پایان کامل همه‌گیری کرونا به مبارزه ادامه دهیم.

 

استانبول/ خبرگزاری آناتولی

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه با ارسال نامه‌ای به کارمندان بخش بهداشت و درمان به مناسبت 14 مارس؛ روز گرامیداشت نظام بهداشت و درمان تاکید کرد: باید تا زمان پایان همه‌گیری کرونا به مبارزه ادامه دهیم.

اردوغان با تبریک این روز به تمامی کارمندان بخش بهداشت و درمان ترکیه، از آنها به دلیل مبارزه با کرونا تقدیر و تشکر ویژه‌ کرد.

در نامه رئیس‌جمهور ترکیه با تاکید بر گذشت و فداکاری کارمندان بخش درمانی طی یکسال گذشته، آمده است: مبارزه با کرونا که تاکنون در کشورمان نزدیک به 30 هزار قربانی گرفته هنوز پایان نیافته است. باید تا زمان پایان همه‌گیری به مبارزه ادامه دهیم. از سویی گامهای مرتبط با عادی سازی شرایط را برخواهیم داشت و از سوی دیگر نیز به تقویت نظام بهداشت و درمان ادامه خواهیم داد.

اردوغان با طلب رحمت برای کارکنان بخش بهداشت و درمان که جان خود را در راه مبارزه با همه‌گیری کرونا از دست داده‌اند، افزود: یک بار دیگر برای همکارانتان که در مبارزه با اپیدمی کرونا جان خود را از دست دادند، طلب رحمت کرده و برای خانواده‌های آنها صبر مسئلت می‌دارم. مانند گذشته بعد از این نیز از شما حمایت کرده و در کنارتان خواهیم بود.

وی همچنین بر ادامه کمک‌های مادی و معنوی دولت به کارمندان بخش بهداشت و درمان طی دوره پیش‌رو تاکید کرد.

 

منبع / خبرگزاری آناتولی

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها