اردوغان: علاقه‌ خارجی‌ها برای سرمایه‌گذاری در ترکیه افزایش یافته است

رئیس‌جمهور ترکیه در پیامی به مناسبت آغاز اجلاس مجمع عمومی انجمن سرمایه‌گذاران بین‌المللی اعلام کرد که علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در ترکیه بیشتر شده است.

استانبول/ خبرگزاری آناتولی

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه با ارسال پیامی به مناسبت آغاز سی‌ونهمین و چهلمین اجلاس انجمن سرمایه‌گذاران بین‌المللی در استانبول با اشاره به توجه ویژه نمایندگان شرکت‌های آمریکایی که با وی اخیرا دیدار کرده‌اند، به ترکیه گفت: این تمایل به سرمایه گذاری در ترکیه را می‌توانیم به فرصت تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: با تلاش‌ و حمایت‌های انجمن سرمایه‌گذاران بین‌المللی و همچنین سازمان‌های با تجربه ترکیه در این زمینه یقین دارم که این امکانات را به فرصت تبدیل خواهیم کرد.

اردوغان با تاکید بر اهمیت جذب سرمایه‌گذاری خارجی افزود: در دیدار با نمایندگان ارشد شرکت‌های آمریکایی مشخص شد که نام کشورمان به عنوان جایگزینی برای شبکه تولید و توزیع در آسیا بیش از پیش ذکر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ترکیه دومین کشوری است که بیشترین سرمایه بین‌المللی را در 16 سال اخیر در شرق و مرکز اروپا جذب کرده است، ادامه داد: این نشانه بارز اعتماد به ترکیه و اقتصاد کشور است.

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها