اعلام شعبه‌های اخذ رای در ترکیه برای شهروندان کشورمان

سفارت ایران در ترکیه برای تسهیل در حضور گسترده ایرانیان مقیم ترکیه پای صندوق‌های رای برنامه‌هایی متفاوت از دوره‌های قبل تدارک دیده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد فرازمند سفیر کشورمان در ترکیه در گفتگو با خبرگزاری صدا وسیما با بیان اینکه در این دوره از انتخابات برای تسهیل در مشارکت ایرانیان، صندوق های اخذ رای نسبت به دوره های قبل افزایش یافته است، گفت: همزمان با سراسر کشورمان و نمایندگی های کشورمان در جهان، انتخابات در هفت شعبه رأی گیری در مناطق مختلف ترکیه برگزار می شود.

فرازمند افزود: در این دوره از انتخابات برای اخذ رای از ایرانیان مقیم ترکیه، یک صندوق در محل سفارت کشورمان در آنکارا، دو صندوق در استانبول، یک صندوق در ترابوزان، یک صندوق در ارزروم، یک صندوق در ازمیر و یک صندوق سیار در آنتالیا برای تسهیل در  حضور هموطنان مقیم جنوب ترکیه، تدارک دیده شده است.

انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، میان دوره خبرگان رهبری و نیز شورای شهر روز جمعه 28 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد که بجز انتخابات شورای شهر، سایر انتخاباتها در نمایندگی‌های ایران در کشورهای مختلف نیز برای شهروندان کشورمان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها