با بهترین هتل های ۵ ستاره اطراف تکسیم استانبول آشنا شوید

میدان تکسیم از معروف ترین بخش های استانبول می باشد که اقامت در هتل اطراف آن برای گردشگران بسیار مهم و پر طرفدار است چرا که به علت دسترسی آستان میدان تکسیم به تمامی بخش های استانبول عمده مسافران به دنبال اقامت در اطراف میدان تکسیم می باشد .

به گزارش ایسنا بنابر اعلام بیسان گشت، در اطراف میدان تکسیم تا دلتان بخواهد هتل وجود دارد از هتل های ۳ ستاره و قیمت پایین گرفته تا هتل های ۵ ستاره برتر و لاکچری. در ادامه بر بررسی چند هتل معروف ۵ ستاره اطراف میدان تکسیم خواهیم پرداخت.

هتل ۵ ستاره cvk  استانبول :

یکی از هتل های ۵ ستاره بسیار پر طرفدار اطراف میدان تکسیم هتل  cvk  می باشد که جز هتل های ۵ ستاره لاکچری به حساب می آید . این هتل فاصله ای کمتر از ۴۰۰ متر تا میدان تکسیم دارد . دکوراسیون هتل کاملا مدرن و امکاناتی کامل را به مسافران تور استانبول ارائه می دهد . با توجه به موقعیت هتل و طراحی و امکانات این هتل ، cvk  هتل می تواند گزینه بسیار مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال هتلی در قلب تکسیم با امکانات عالی هستند . این هتل علاوه بر ویو شهر ، اتاق هایی با ویو دریا نیز در خود دارد و همین گزینه می تواند انتخاب این هتل را برای اقامت بیشتر کند .

هتل دیوان استانبول :

از دیگر هتل های ۵ ستاره استانبول که جز هتل های ۵ ستاره گران قیمت اطراف میدان تکسیم به حساب می آید هتل پنج ستاره دیوان می باشد . این هتل تا خود میدان تکسیم حدود ۶۰۰ متر فاصله دارد . اگر به دنبال هتلی با معماری خاص و سنتی ترک هستید این هتل می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد . لابی و اتاق های این هتل با سبکی ترکیبی به صورت مدرن و سنتی ترکیه تزیین شده است .

هتل هیلتون بوسفوروس استانبول :

از جمله معروف ترین هتل های زنجیره ای در سراسر دنیا هتل های زنجیره ای هیلتون می باشد که در استانبول شعبه های مختلفی در مناطق مختلف آن دارد. یکی از هتل های زنجیره ای هیلتون در منطقه تکسیم استانبول با نام هیلتون بوسفورس می باشد که با وجود قدیمی ساخت بودن آن همواره طرفدار های بسیاری دارد و جز هتل های ۵ ستاره خوب و پر طرفدار اطراف میدان تکسیم به حساب می آید . با وجود قدیمی ساز بودن، هیلتون بوسفوروس مرتب در حال باز سازی می باشد و اقامت در آن همواره برای شما می تواند لذت بخش باشد . نکته دیگری که در رابطه با این هتل باید گفت این است که تمامی اتاق های هتل هیلتون بوسفوروس استانبول دارای بالکن می‌باشد که همین امر می‌تواند این هتل را برتر از بسیاری از هتل های ۵ ستاره هم رده خود کند. گفتنی است اگر در تور دبی به دنبال هتلی برتر هستید هتل هیلتون گاردن دبی نیز گزینه ای بسیار خوب می باشد .

با بهترین هتل های ۵ ستاره اطراف تکسیم استانبول آشنا شوید

هتل بارسلو استانبول :

هتل بارسلو استانبول که در فاصله حدود ۵۰۰ متر تا میدان تکسیم قرار دارد هتلی با امکانات کامل می باشد . این هتل به صورت کاملا مدرن ساخته شده و بیشتر جوان پسند است .

هتل الیت ورد تکسیم:

هتل الیت ورد تکسیم به نسبت هتل های نام برده شده قیمت مناسب تری دارد و در فاصله کمی تا میدان تکسیم قرار دارد . این هتل به علت خوش قیمت بودن در بین هتل های ۵ ستاره تکسیم همواره بسیار پر طرفدار است .

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها