بزرگراه بین‌المللی ارومیه – سرو تکمیل می شود

ارومیه –مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با تکمیل ۸.۵ کیلومتر باقی مانده از محور ارومیه – سرو، این بزرگراه ۵۱ کیلومتری دسترسی از مرکز استان به مرز سرو را تسهیل می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحسن حمزه لو در این زمینه بر تسریع در تکمیل بزرگراه بین‌المللی ارومیه به سرو تاکید کرد و افزود: ۸.۵ کیلومتر از طرح احداث مسیر ترانزیتی بزرگراه ارومیه به سرو باقی مانده که با تکمیل آن، این بزرگراه ۵۱ کیلومتری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین برای حذف نقاط پرحادثه و تسهیل در رفت‌وآمد روستاییان ساخت سه دستگاه دوربرگردان و یک دستگاه زیرگذر در دستور کار قرار گرفته است.

حمزه‌لو بر تسریع در اتمام کارهای باقی‌مانده تأکید و عنوان کرد: تصمیم‌های لازم برای رفع موانع اجرای طرح‌های نیمه تمام، از جمله جابه‌جایی فیبر نوری گرفته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: با توجه به اینکه بزرگراه بین‌المللی ارومیه به سرو زیرساخت لازم در دسترسی به پایانه مرزی سرو محسوب می‌شود، تکمیل این پروژه جزو برنامه‌های اولویت‌دار مجموعه راه و شهرسازی استان به شمار می‌رود.

حمزه‌لو خاطرنشان کرد: توسعه مبادلات اقتصادی کشورهای ایران و ترکیه، رونق صنعت گردشگری و کاهش سوانح جاده‌ای از مهم‌ترین مزایای توسعه این بزرگراه است

منبع:خبرگزاری مهر

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها