بیانیه شورای نگهبان در پی اظهارات آیت‌الله خامنه‌ای درباره بررسی‌ صلاحیت‌ها

شورای نگهبان ایران در پی اظهارات امروز رهبر این کشور درباره بررسی صلاحیت‌ها اعلام کرد که در این رابطه مجموعه‌ای از مستندات و مدارک مورد ارزیابی قرار گرفته و برخی گزارش‌های نادرست در نظریه نهایی شورای نگهبان موثر نبوده است.

آنکارا/ خبرگزاری آناتولی

شورای نگهبان ایران با انتشار بیانیه‌ای در پی اظهارات امروز آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر این کشور اعلام کرد که در بررسی‌ صلاحیت‌های داوطلبان ریاست جمهوری مجموعه‌ای از موضوعات، مستندات و مدارک مورد ارزیابی قرار گرفته و برخی گزارش‌های نادرست در نظریه نهایی شورای نگهبان موثر نبوده است.

به گزارش «پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان»، در ادامه این بیانیه ضمن تاکید بر حفظ حرمت اشخاص و محکوم کردن هتک حرمت و حیثیت داوطلبان و خانواده‌هایشان و با توجه به محرمانه بودن بررسی صلاحیت‌ها در این شورا، از رسانه‌ها خواسته شد که از گمانه‌زنی و استناد به امور غیرواقعی و نادرست اجتناب کنند.

گفتنی است آیت‌الله خامنه‌ای امروز طی سخنانی درباره بررسی صلاحیت‌ها گفت: در جریان عدم احراز صلاحیت، به بعضی از کسانی که احراز صلاحیت نشده‌اند جفا و ظلم شد. به خودشان و خانواده‌هایشان نسبت‌هایی داده شد که معلوم شد خلاف است. فضای مجازی بدون هیچ قید و بندی این مسایل را منتشر کردند. مطالبه من این است که دستگاه‌های مسئول جبران کنند. گزارش‌ها خلاف واقع بود.

 

منبع:خبرگزاری آناتولی

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها