تساوی دیدنی در آخرین دربی قرن

دربی پایتخت با تساوی یک – یک دو تیم به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس، از ساعت ۱۷:۳۰ در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس:

احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، رضا اسدی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری، شرزود تمیروف.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و ارسلان مطهری.

نیمه اول:

دقیقه ۳: خطا برای استقلال پشت محوطه جریمه، اولین جنجال بازی را به وجود آورد. در ادامه مهدی‌پور از روی ضربه ایستگاهی توپ را ارسال کرد که کمک داور پرچم زد و آفساید دانشگر اعلام شد.

دقیقه ۸: ضدحمله استقلال و فرصت عالی برای آبی‌ها که گوهری توپ مطهری را مهار کرد و طی برخوردی که بین او با یامگا به وجود آمد اعتراض کردند.

دقیقه ۱۰: نفوذ یامگا از سمت چپ استقلال وی را در موقعیت خوبی قرار داد که سانتر وی حاصلی برای آبی‌پوشان به همراه نداشت.

دقیقه ۱۴:سانتر مهدی‌پور از روی یک ضربه ایستگاهی روی درواره پرسپولیس با دفع ناقص مدافعان پرسپولیس همراه بود که در نهایت یامگا شوتی را روانه این تیم کرد که راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۸:مطهری پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شد، اما سعید آقایی به وی اجازه نداد تا ضربه نهایی را بزند.

دقیقه ۱۹: نفوذ پرسپولیسی‌ها از سمت چپ در نهایت بادخالت مدافعان استقلال منجر به کرنر برای پرسپولیس شد

دقیقه ۲۱:ارسال وحید امیری و ضربه سر تمیروف موجب شد تا اسدی در شرایط شوت زنی قرار بگیرد که ضربه او با اختلاف از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳:خطا به سود استقلال دقیقا پشت محوطه جریمه یک موقعیت خوب برای این تیم ایجاد کرد که ورویا غفوری ضربه تماشایی را به سمت دروازه پرسپولیس روانه کرد.

دقیقه ۲۷:نفوذ حسین‌زاده از سمت راست و پاس وی برای یامگا استقلال را در موقعیت خوبی قرار داد که شوت این بازیکن به مدافعان پرسپولیس برخورد کرد و در اختیار گوهری قرار گرفت.

دقیقه ۳۰:حسین‌زاده پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شد و توپ را به ارسلان مطهری رساند که شوت مهاجم استقلال در اختیار گوهری قرار گرفت.

دقیقه ۳۱:نفوذ پرسپولیسی‌ها از سمت چپ با شوت تماشایی احسان پهلوان همراه بود که حسینی توپ را دفع کرد. در توپ برگشتی هم تیمروف نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند.

دقیقه ۳۵:احسان پهلوان در شرایط خوبی صاحب توپ شد و پاس را به شرزود تمیروف رساند و ضربه این بازیکن از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸:حمله استقلالی‌ها با تاثیرگذاری یامگا و ضربه نهایی ارسلان مطهری از کنار دروازه پرسپولی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰:ارسال خطرناک رضاییان از روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر علی نعمتی همراه شد تا دروازه استقلال باز شود.

دقیقه ۴۱:نفوذ یامگا وی را در موقعیت خوبی قرار داد که شوت وی از کنار دروازه گوهری به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی استقلال در دربی/عکس

نیمه دوم:

دقیقه ۴۷: اشتباه خط دفاعی پرسپولیس ارسلان مطهری را در موقعیت خوبی قرار داد و ضربه بازیکن استقلال در چارچوب نبود.

دقیقه ۵۱: پاسکاری‌های سریع پرسپولیس از سمت راست و شوت نهایی رامین که در چارچوب نبود.

دقیقه ۶۲: نفوذ یامگا از سمت راست بازیکنان استقلال را در شرایط بسیار خوبی قرار داد که ناهماهنگی بین سلمانی و حسین زاده موقعیت آبی‌پوشان را خراب کرد.

دقیقه ۷۵: شوت حسین زاده را احمد گوهری به راحتی جمع کرد.

دقیقه ۷۸: نفوذ سعید آقایی از سمت چپ موجب شد تا وی در شرایط بسیار خوبی قرار بگیرد اما شوت خودخواهانه وی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه۸۰: تعویض طلایی فرهاد مجیدی به خوبی نتیجه داد؛ تنها دقایقی بعد از اینکه رودی ژستد به میدان آمد، روی ارسال صالح حردانی به محوطه جریمه، ژستد با یک ضربه سر شیرجه ای توپ را به دروازه گوهری چسباند تا بازی به تساوی برسد.

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها