حسن خمینی: اگر جای کاندیداهای تایید شده بودم انصراف می‌دادم

نوه آیت‌الله خمینی از روند تایید صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ایران به شدت انتقاد کرده و گفت اگر جای کاندیداهای تایید شده بود انصراف می‌دادم.

استانبول/خبرگزاری آناتولی

سید حسن خمینی، نوه آیت‌الله خمینی طی سخنرانی در جمع شماری از اعضای «ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی» درباره روند تایید صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: اگر جای کاندیداهای تایید شده بودم انصراف می‌دادم.

به گزارش پایگاه خبری «جماران»، خمینی در اینباره اظهار داشت: واقعا کافی است آقایان یک لحظه از کسوت خود بیرون آیند، آیا عملکرد خود را می‌پذیرند؟ پشت عبارت پردازی های زیبا و رفتارهای مقدس مآبانه سنگر گرفتن و پاسخگو نبودن و در عین حال تیشه به ریشه اصیل انقلاب زدن را نمی دانم چه بنامم؟!

وی افزود: البته در این میان رقبای انتخاباتی هم که سالم از گردنه عبور کردند آسیب دیده اند و من اگر جای آنها بودم، انصراف می دادم چرا که دولت برآمده از این انتخابات توان حل هیچ مشکلی را ندارد و خود را هم در مقابل مردم و هم در مقابل خدا مسئول خواهند یافت و ناتوان در حل مسائل صحنه را ترک خواهند کرد.

حسن خمینی با اشاره به ردصلاحیت گسترده داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 1400 ایران، ادامه داد: به نظر می رسد عامل اصلی چنین ردصلاحیت هایی توجه نداشتن به عنصر زمان و مکان در اجتهاد و ماندن در همان اندیشه بسته و ناکارآمد است. اگر کسی جهان را بشناسد، آن را بفهمد، فضای جامعه اسلامی و اندیشه ورزیدن و مشکلات را دریابد به راحتی می فهمد این گونه عملکرد پایه های مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی را سست می کند.

منبع:خبرگزاری آناتولی

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها