تهران- ایرنا– کشتی‌گیر پرافتخار ورزش ایران پس از به دست آوردن مدال نقره المپیک توکیو گفت: در تمام این سالها همیشه دعای خیر محبت‌های شما، موجب انگیزه و دلگرمی من بر روی تشک بوده و اینبار هم دلیلی است برای اینکه باز با تمام توان بجنگم و در میدان‌های پیش رو دلتان را شاد کنم.

به گزارش ایرنا، روز گذشته(پنجشنبه) حسن یزدانی، کشتی‌گیر آزادکار ایران در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک توکیو با نتیجه چهار بر سه مقابل دیوید تیلور آمریکایی شکست خورد و نتوانست از مدال طلای خود در المپیک ریو دفاع کند و گردن‌آویز نقره را از آن خود کرد.

این کشتی‌گیر باافتخار پس از شکست در دیدار نهایی و بعد از سکوتی طولانی در فضای مجازی، نسبت به همدردی مردم پس از باختش مقابل نماینده ایالات متحده واکنش نشان داد و گفت:

“سلام خدمت مردم عزیز و با محبت ایران؛
آرزو داشتم با تکرار طلای المپیک
بار دیگر سهم کوچکی در شادی دل شما عزیزان داشته باشم اما شرمنده ام که تقدیر اینگونه نشد.
در تمام این سالها همیشه دعای خیر و انبوه محبت‌های شما، موجب انگیزه و دلگرمی من بر روی تشک بوده و اینبار هم دلیلی است برای اینکه باز با تمام توان بجنگم و در میدان‌های پیش رو دلتان را شاد کنم.
در پایان از تمام شما عزیزان ، دوستان هنرمند،ورزشکار و همه بزرگوارانی که با پیام‌های پر مهرشان ، این فرزند کوچک ایران را شرمنده کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.
دوستدار شما ،حسن یزدانی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *