حضور شرکت‌های خلاق در نمایشگاه اسباب‌بازی استانبول

نمایشگاه اسباب‌بازی استانبول با حضور برخی از شرکت‌های خلاق ایرانی این حوزه از امروز آغاز به کار کرده و تا ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه اسباب‌بازی استانبول با شرکت ٧٧ برند محلی و خارجی فرصتی بی‌نظیر برای آشنایی با برندهای روز و جدیدترین تولیدات و محصولات این صنعت است. برخی تولیدکنندگان اسباب بازی ایران‌ساخت که عموما شرکت‌های خلاق هستند، با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق در این رویداد حضور می‌یابند و محصولات و دستاوردهای خود را در پاویون ایران به نمایش می‌گذارند.

بازار اسباب بازی در ترکیه آینده‌ای روشن و رشدی مداوم و پایدار خواهد داشت. نمایشگاه اسباب‌بازی استانبول با توجه به اثرگذاری بالای خود بر اهالی صنعت اسباب بازی، به مکانی کارآمد برای تبادل اطلاعات و تجارب در زمینه‌های بدیع، صادرات، بازارهای جهانی و تخصص و آموزش ساخت تبدیل شد. بر همین اساس، حضور شرکت‌های خلاق در این رویداد نقشی تاثیرگذار در توسعه بازار و تقویت ارتباطات بین‌المللی آن‌ها دارد.

به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در این نمایشگاه محصولاتی در زمینه‌های مختلفی چون «انواع مدل‌های عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌ها»، «اسباب بازی‌های اکشن و شخصیت‌ها»، «اسباب بازی نوزادان و کودکان زیر ٣ سال»، «بازی‌های پازل و کارت»، «اسباب‌بازی چوبی»، «ابزار و تجهیزات کودک»، «اسباب بازی‌های آموزشی»، «اسباب‌بازی‌های خارج از منزل، پارک و باغ»، «تجهیزات و اسباب‌بازی‌های دریایی و استخر»، «تجهیزات و اسباب‌بازی‌های ورزشی»، «محصولات چند رسانه‌ای»، «اسباب بازی هوشمند»، «مهد کودک و تجهیزات آموزشی»، «محصولات تبلیغاتی» و «جشنواره لباس و ماسک» ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها