حضور چاووش‌اوغلو در نمایشگاه اکسپو دبی و دیدار با نخست‌وزیر امارات

وزیر خارجه ترکیه در حاشیه سفر رسمی خود به امارات، در نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی حضور یافت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه در حاشیه سفر رسمی خود به امارات، در نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ دبی نیز حضور یافته و به محض ورود به نمایشگاه از غرفه‌های ترکیه بازدید کرد.

چاووش‌اوغلو در این بازدید با برخی بازدیدکنندگان گفت‌وگو کرده و از غرفه‌های کشورهای آذربایجان، ازبکستان و امارات نیز بازدید کرد.

این نمایشگاه بین‌المللی ابتدای اکتبر گذشته افتتاح شد و تا ۳۱ مارس آتی ادامه خواهد داشت.

امارات پیش‌بینی می‌کند نزدیک به ۲۵ میلیون گردشگر از این نمایشگاه بازدید کنند.

وزیر خارجه ترکیه به دعوت عبدالله بن زاید آل نهیان، همتای اماراتی خود به این کشور سفر کرده و در حال حاضر در امارات به سر می‌برد.

همچنین دفتر اطلاع‌رسانی دولت امارات با انتشار توییتی اعلام کرد که محمد بن راشد آل مکتوم، نخست وزیر امارات و حاکم دبی میزبان چاووش‌اوغلو بود و آن دو درباره تقویت همکاری‌ها میان دو کشور گفت‌وگو کردند.

بر اساس این توییت، آل مکتوم و وزیر خارجه ترکیه راه‌های تقویت همکاری‌ها میان امارات و ترکیه و توسعه آنها در تمامی زمینه‌های مهم و مشترک دو کشور را بررسی کردند.

طبق بیانیه‌ای که وزارت خارجه ترکیه پیشتر منتشر کرده بود، چاووش‌اوغلو که در حال حاضر در امارات است، در دیدار با مسؤولان این کشور ابعاد مختلف روابط دوجانبه آنکارا-ابوظبی را بررسی کرده و قرار است در دیدارهای آتی خود درباره مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی تبادل نظر کند.

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها