خط پروازی تبریز – آلانیای ترکیه برقرار می‌شود

تبریز – ایرنا – مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: پروازهای مسیر آلانیای ترکیه توسط شرکت هواپیمایی پگاسوس از فرودگاه تبریز برقرار می‌شود.

رامین آذری روز سه شنبه به ایرنا گفت: این پرواز با هواپیمای A۳۲۰  ساعت ۰۳:۲۵ بامداد روزهای شنبه وارد فرودگاه تبریز خواهد شد و پس از یک ساعت به مقصد آلانیا ( فرودگاه قاضی پاشا) پرواز خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از استانبول‌ (فرودگاه سابیها) مسیر آلانیا دومین مقصد شرکت هواپیمایی پگاسوس از فرودگاه تبریز است که طبق برنامه اعلام شده از ۱۳ آذر ماه آغاز خواهد شد.

شرکت هوپیمایی پگاسوس ترکیه از ۱۷ آبان ماه امسال اقدام به برقراری پرواز در مسیر تبریز – استانبول کرده است.

هم اکنون پروازهای فرودگاه تبریز در مسیرهای خارجی به مقاصد استانبول، ازمیر، ایروان و آنکارا توسط شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی برقرار می باشد.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی ، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و  بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای  هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری ، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می شود.

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها