دبیر فدراسیون دوچرخه سواری: ملی پوشان به ترکیه می‌روند/امیدوارم اساسنامه تا فروردین تایید نهایی شود

تهران- ایرنا- دبیر فدراسیون از برگزاری اردوی تیم ملی دوچرخه سواری ایران در ترکیه خبر داد و گفت: در همین ایام ملی پوشان کشورمان در مسابقات این کشور نیز شرکت می کنند.

فرهنگ شادنیا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود:‌ برنامه مسابقات با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت هایی که وجود دارد دستخوش تغییر و تحول می شود و ما هم بر این اساس باید خودمان را با وضعیت موجود وفق دهیم. رقابت های پیست که قرار بود در هند برگزار شود لغو و به سال بعد موکول شد و در مورد رقابت های جاده نیز منتظر هستیم تا زمان بندی مشخص شود و ببینیم آیا در زمان از قبل اعلام شده برگزار خواهد شد و یا به زمان دیگری موکول می شود.

وی ادامه داد: تیم ملی دوچرخه سواری آقایان و بانوان ما در قالب دو تیم باشگاهی برای اردو و مسابقه راهی ترکیه می شوند که بر این اساس تیم بانوان در اواخر بهمن راهی این کشور شده و پس از آن نیز تیم آقایان اعزام خواهند شد، اگر مسابقات تاجیکستان در زمان از پیش تعیین شده برگزار شود تیم آقایان از ترکیه راهی این کشور می شوند و اگر برنامه ها تغییر کند برنامه های تمرینی خود را دنبال خواهیم کرد تا روند آماده سازی رکاب زنان کشورمان با اختلال مواجه نشود.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: این تیم شالوده اصلی تیم ملی دوچرخه سواری است، ‌ در بخش بانوان ۵ تا ۶ رکاب زن راهی این مسابقات می شوند و در آقایان نیز ۱۰ رکاب زن را مد نظر داریم، ‌ البته این تعداد هنوز قطعی نیست و در روزهای آینده فهرست نهایی می شود. ما طبق لیست سرمربی تیم ملی و بر اساس رعایت صرفه جویی اقدام می کنیم و امیدوارم این اعزام با نتایج خوبی همراه باشد.

شادنیا در مورد اردوی های برگزار شده تیم های دوچرخه سواری کشورمان اظهار داشت: تیم استقامت ما سومین مرحله اردوی خود را از هفته آینده آغاز خواهد کرد، ‌ در سرعت نیز دو مرحله اردو را پشت سرگذاشتیم و رکاب زنان کشورمان هم اکنون در بم هستند تا خودشان را برای اردوی سوم آماده کنند. در خصوص رشته کوهستان هم یک تا دو هفته دیگر برنامه های تیم ملی مشخص می شود و پس از آن برنامه های خودمان را آغاز خواهیم کرد.

وی در خصوص احتمال تعویق رقابت های کوهستان نیز گفت: از مجرای غیررسمی زمان این رقابت ها آبان ماه اعلام شده اما به صورت رسمی هنوز چیزی به دست ما نرسیده است. ما هم منتظر هستیم تا ببینیم شرایط چگونه پیش می رود.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری همچنین در واکنش به وضعیت سرپرستی فدراسیون تاکید کرد: بحث ما تایید اساسنامه فدراسیون است که باید از سوی فدراسیون جهانی انجام شود. اساسنامه به فدراسیون جهانی ارسال شده و منتظر آخرین نظر آنها هستیم که پس از تایید، انتخابات را برگزار می کنیم. بخش مهم کار حل شده و امیدواریم به زودی این مساله نهایی شود.

شادنیا در مورد اتمام دوره سرپرستی فدراسیون یادآور شد: از نظر قانونی دوره سرپرستی فدراسیون فروردین ماه تمام می شود، ‌ امیدواریم تا آن موقع اساسنامه تایید شود چرا که باید مجمع فوق العاده تشکیل شود و پس از طی مراحل قانونی، ‌ شاهد برگزاری انتخابات باشیم.

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها