skyland

‏Skyland istanbul

مجموعه مسکونی اسکای لندمجموعه مسکونی اسکای لند
مجموعه مسکونی اسکای لند استانبول قطعا از معروف ترین و شناخته شده ترین پروژه های مسکونی شهر استانبول است که در سالهای اخیر توانسته مخاطب زیادی را به خود اختصاص دهد.skyland
.
رزیدانس اسکای لنداستانبول در منطقه خوب و مطرح ساریر استانبول که از مناطق سطح بالای شهر استانبول می باشد و از لحاظ منطقه و محلیت بسیار عالی می باشد.
.
skyland
اسکای لند استانبول در کنار اتوبان E80 در کنار استادیوم ترک تلکام آرنا ورزشگاه خانگی تیم بشیکتاش قرار گرفته است همچنین نزدیکترین مرکز خرید به این برج مسکونی مرکز خرید شناخته شده وادی استانبول می باشد.
.
منطقه ساریر استانبول از مناطق اروپائی شهر استانبول در شمال استانبول از مناطق لوکس باسکونت افراد سطح بالامی باشد این منطقه از شمال دارای سواحل زیبائی با دریای سیاه است.
.
skyland
مجموعه اسکای لند استانبول دارای تمامی امکانات رفاهی با کیفیت خیلی بالا مانند استخر ،سونا،جکوزی ،باشگاه های بدنسازی،زمین های بازی،پارک های کودکان و مارکت ها زنجیره ای و مراکز خرید می باشد.skyland
.
از لحاظ دسترسی عمومی این مجموعه مقداری ضعیف است البته ساکین با خودروهای شخصی و استفاده از اتوبان E80 بسیار راضی به نظر میرسند اما برای دسترسی به مرکز منطقه ساریر نیز دلموش ها در حال خدمت رسانی به اهالی مجموعه می باشند.skyland
.
قیمت واحد آپارتمان یک خوابه معمولی در این مجموعه از ۱ میلیون لیر آغاز وبا آپشن های متفاوت تغییر خواهد نمود.
بدون شک اسکای لند را باید هم به لحاظ منطقه هم سازه مدرن از لاکچری ترین رزیدانس های مسکونی اروپا دانست.skyland
.
مرکز خرید بزرگ و شناخته شده وادی استانبول درست در کنار برج های مجلل اسکای لند قرار دارد که به ویژه گی های این مجموعه مسکونی مجلل افزوده است .
.
شما می توانید با خرید آپارتمان در این مجموعه مسکونی از شهروندی کشور ترکیه و اخذ پاسپورت این کشور که به صورت کاملا قانونی به شما و خانواده محترمتان ارائه میگردد بهره مند شوید.
.
آپارتمان های این شهرک مسکونی از ۱ خواب استارت می شود و با تغییر متراژ ، اتاق های آنان اضافه می شود و تا ۳ خواب نیز در این رزیدانس موجود می باشد.
.
در جدول ذیل لیست قیمت آپارتمان های این شهرک مسکونی به همراه اتاق و متراژهای مختلف را می توانید مشاهده نمایید.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رزیدانس و سایر شهرک های مسکونی در تمام مناطق استانبول با کارشناسان ما از طریق تماس رایگان واتس آپ تماس حاصل فرمایید.

قیمت آپارتمان های مجموعه مسکونی اسکای لند استانبول

skyland

قیمت متراژNET متراژBRUT اتاق
1,400,000TL 108net 117brut 1+1
1,800,000TL 130net 190brut 2+1
2,800,000TL 190net 220brut 3+1
4,500,000TL 280net 300brut 4+1

skyland

مشخصات آپارتمان های اسکای لند

skyland

skyland

skyland