زکریا کوی کجاست؟

زکریا کویزکریا کوی یکی از محلات منطقه معروف و شناخته شده ساریر در شمال شهر استانبول است که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از متقاضیان خرید و اجاره ویلا در استانبول قرار گرفته و این منطقه را برای خرید ملک و به خصوص ویلاهای متنوع برگزیده اند.زکریا کوی کجاست؟
.

زکریا کوی کجاست؟

زکریا کوی به دلیل مجاورت با مرکز شهر استانبول و‌منطقه شناخته شده ساریر و دسترسی های بسیار عالی باعث شده تا خریداران ویلا در این منطقه از استانبول علاقه بسیاری به خریدملک و همچنین ویلا پیدا نموده و اقدام به سرمایه گذاری در این منطقه نمایند.زکریا کوی کجاست؟
.
به طور کلی ویلاهای متعدد با ساختار های متفاوت نمایی زیبا به این منطقه از استانبول بخشیده که در کنار قیمت بسیار مناسب فرصتی استثنایی را برای سرمایه گذاری پذید آورده است.
.زکریا کوی کجاست؟

دسترسی عالی به سواحل زیبا و مشهور کیلیوس از طرف شمال این‌منطقه زکریا کوی را در موقعیت تجاری بهتری جهت جذب سرمایه گذاران خارجی قرار داده است.
از طرفی دوری از شهر و شلوغی و هیاهوی تمام ناشدنی استانبول نیز طیف گسترده ای از متقاضیان اجاره و خرید را در این منطقه گرد هم آورده است.
تجمعی از مدارس و سیستم های آموزشی برتر از کشورهای شناخته در زکریا کوی از دیگر عواملی است که خانواده های ایرانی این منطقه را برای زندگی انتخاب نموده اند.
مدارس مشهور و شناخته شده ای چون بریتیش اسکول در قلب زکریا کوی تاسیس و مشغول فعالیت می باشند و همه ساله پذیرای تعداد زیادی از خانواده های خارجی در این مرکز آموزشی می باشند.

زکریا کویبا توجه به جذب سرمایه گذاری خارجی از تمام کشورهای برتر جهان برای فروش ویلاهای مطرح در این منطقه از استانبول دولت و شهرداری استانبول نگاه ویژه ای به این منطقه برای نوسازی جاده ای و ساختار محله ای داشته اند که از سالیان گذشته به تدریج آغاز و ادامه نیز خواهد داشت.زکریا کوی کجاست؟

زکریا کوی به لحاظ دسترسی و موقعیت مکانی نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است نزدیکی به منطقه ماسلاک از جنوب و همچنین دسترسی عالی به پل سوم از شمال ، مسیر رفت و آمد را برای ساکنین بسیار راحت نموده است .
از زمان افتتاح ایستگاه مترو حاجی عثمان در نزدیکی منطقه زکریا کوی ، محله به لحاظ حمل و نقل عمومی نیز در وضعیت خوبی قرار گرفت ، همچنین اتوبوس های شماره ۱۵۱ و ۱۵۲ هم داخل منطقه و هم نواحی کناری آن را به سمت ایستگاه مترو از جنوب و سواحل کیلیوس و دریای سیاه از شمال را به خوبی مورد پوشش قرار میدهند.

اگر علاقه مند به اجاره یا خرید ویلا در منطقه زکریا کوی برای سرمایه گذاری یا اخذ پاسپورت ترکیه را دارید می توانید از طریق لمس دکمه واتساپ در انتهای این مقاله با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 

یوتیوب

 

پخش از طریق یوتیوب


.
https://www.youtube.com/watch?v=Dh_56g_jZJU

موقعیت مکانی و دسترسی زکریا کوی روی نقشه گوگل

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین ملک ها