سفر هیات تجار ترکیه به تاجیکستان

در چارچوب تقویت همکاری اقتصادی و تجاری تاجیکستان و ترکیه هیات تجاری تحت ریاست معاونان وزیر صنعت و فناوری ترکیه به «دوشنبه» سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، وزارت صنعت و فناوری‌های نوین تاجیکستان از سفر یک هیات تجاری ترکیه به این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش، این هیات 30 نفره تجاری ترکیه در چارچوب تقویت همکاری اقتصادی و تجاری دو کشور روزهای 19-21 می امسال و تحت ریاست «چتین علی دونیز» و «حسن بوکددی» معاونان وزیر صنعت و فناوری ترکیه از تاجیکستان بازدید می‌کند.

پیش بینی می‌شود در چارچوب این سفر با مشارکت هیات تجاری ترکیه و دوایر تجاری تاجیکستان نشست B2B (تجارت به تجارت) برگزار و در آن فرصت‌های سرمایه گذاری، قانون مالیات در ویرایش  جدید و مناطق آزاد اقتصادی تاجیکستان، معرفی شوند.

همزمان هیات تجاری ترکیه با ریاست وزارت و نهادهای مربوطه تاجیکستان، از جمله وزارت صنعت و فناوریهای نوین، توسعه اقتصادی و تجارت و کمیته دولتی سرمایه گذاری و مدیریت اموال دولتی تاجیکستان ملاقات و راه‌های تقویت همکاری اقتصادی و تجاری دو کشور را بررسی می‌کنند.

هیات تجاری ترکیه همچنین از نیروگاه برق آبی «نارک»، شرکت «آلومینیوم تاجیک»، «صنعت اتوماتیک اکیا اوستا»، «کوکاکولا تاجیکستان»، «چونتا دنغره»، سین سیلو تکستایل»، میدان پنبه در دنغره، منطقه صناعتی دوشنبه، منطقه آزاد اقتصادی دنغره، بازدید می‌کنند.

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها