سفیر ایران در ترکیه از افزایش تعداد صندوق‌های رای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد

سفیر ایران در ترکیه با اشاره به حضور هموطنان در شهرهای مختلف این کشور گفت: علاوه بر صندوق‌هایی که در نمایندگی‌های سیاسی و کنسولی دایر است، ۲ یا ۳ صندوق نیز در محل تجمع ایرانیان در شهرهای دیگر ترکیه دایر خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد فرازمند سفیر کشورمان در ترکیه در پیامی ویدئویی با اشاره به روابط خوب ایران و ترکیه گفت: همکاری گسترده ای بین بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی بین دو کشور در جریان است. مبادلات اقتصادی بسیار خوبی بین بخش های مختلف دولتی و خصوصی 2 کشور وجود دارد و روز به روز شاهد باز شدن فضاهای جدیدی برای همکاری های دو کشور و دو ملت هستیم.

وی با اشاره به 13 انتخابات ریاست جمهوری در ایران نیز اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری از مناسبتهای ملی است که همه ایرانیان در هر کجای دنیا حق مشارکت در آن را دارند و وظیفه دولت و وزارت خارجه است که امکان مشارکت را برای آنها فراهم کنند.

فرازمند ادامه داد: ایرانیان عزیز مقیم ترکیه همچون 12 انتخابات گذشته می توانند با حضور در نمایندگی های سیاسی و کنسولی جمهوری اسلامی از حق انتخاب خود استفاده کنند. ما در شهرهای آنکارا، استانبول، ترابوزان و ارزروم صندوق اخذ رای را داریم.

سفیر کشورمان افزود: همینطور با توجه به حضور تعداد زیادی از هموطنانمان در شهرهای دیگر ترکیه بنا داریم 2 یا 3 صندوق در محل تجمع ایرانی ها دایر کنیم تا آنها آرای خود را با کمترین زحمت در صندوق بیندازند.

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها