سکوت رونالدو شکست؛ نمی گذارم با من بازی کنید

کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به شایعات اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه” شب گذشته ادو آگیره، دوست نزدیک کریستیانو رونالدو و کارشناس برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو ادعای قابل توجه و غیرمنتظره ای را مطرح کرد. آگیره که حدود سه سال پیش نیز اولین بار خبر جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید را مطرح کرده بود، این بار مدعی شد که فوق ستاره پرتغالی با کارلو آنچلوتی طی هفته‌های گذشته مذاکرات زیادی را انجام داده و مرد ایتالیایی خواهان همکاری دوباره با این بازیکن شده است.

اما ادعای ادو آگیره با واکنش کارلو آنچلوتی همراه بود و سرمربی ایتالیایی رئال مادرید امروز طی بیانیه ای ضمن ادای احترام به کریستیانو رونالدو تاکید کرد که هیچ مذاکره ای برای حضور این بازیکن در لوس بلانکوس نداشته است.

کریستیانو رونالدو حالا در پستی اینستاگرامی به شایعات اخیر واکنش نشان داد و نوشت: “هر کس من را می شناسد، می داند که چقدر روی کارم تمرکز می کنم.  شعار حرف کم تر و عمل بیشتر را از ابتدای کار سرلوحه خود قرار داده ام. با این وجود با توجه به صحبت هایی که طی این مدت زده شد و چیزهایی که نوشته شد، نیاز است موضع خودم را اعلام کنم.
پرداختن نادرست به آینده من در رسانه ها بیشتر از این که برای من به عنوان یک انسان و یک بازیکن امری توهین آمیز باشد، بی احترامی در رابطه با همه باشگاه هایی است که نام شان آورده می شود؛ همچنین مدیران و بازیکن های آن ها.

 

سکوت رونالدو شکست؛ نمی گذارم با من بازی کنید

تبلیغات

فرصت ویژه خرید افزونه چت تیم پشتیبانی با واتساپ در وردپرس

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین ملک ها