شب رویایی کشتی فرنگی؛ دو طلا و دو فینالیست

ستاره های کشتی فرنگی ایران یک شب رویایی را با کسب دو مدال طلا و صعود دو فرنگی کار دیگر به فینال رقم زدند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در 4 وزن اول دو مدال برنز توسط محمدعلی گرایی و پژمان پشتام به دست آورد، امروز را رویایی در نروژ سپری کرد. محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلو و علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلو که به فینال راه پیدا کرده بودند، با شکست رقبای خود به مدال طلای مسابقات جهانی دست یافتند.

از سوی دیگر در سه وزن پایانی هم اتفاقات خوبی برای تیم محمد بنا رقم خورد. میثم دلخانی در وزن 63 کیلو و محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلو با نمایشی فوق العاده راهی فینال شدند و فردا برای کسب مدال طلا تلاش می‌کنند. البته امروز رامین طاهری در وزن 87 کیلو خیلی زود متوقف و در آخر هم از دور مسابقات حذف شد.

حالا ایران با کسب 96 امتیاز پایین تر از روس ها که 130 امتیاز کسب کردند و در صدر قرار دارند، در رده دوم ایستاده و به دنبال این است که در روز آخر نیز بتواند با دو طلای خوشرنگ 50 امتیاز دیگر هم کسب کند و علاوه بر بحث قهرمانی یا نایب قهرمانی، با 4 مدال طلا یک نتیجه تاریخی را در نروژ رقم بزند. به نظر می رسد بعد از درخشش ستاره های کشتی آزاد، حالا نوبت به فرنگی کاران رسیده که یکی از بهترین نتایج تاریخ را در نروژ به ثبت برسانند.

 

شب رویایی کشتی فرنگی؛ دو طلا و دو فینالیست

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها