دوچرخه‌سوار استرالیایی در مرحله پنجم تور دوچرخه سواری جام ریاست جمهوری ترکیه در رده نخست قرار گرفت.

بالیک اسیر/ خبرگزاری آناتولی

سام ولسفورد، دوچرخه‌سوار استرالیایی تیم «دس اس ام» هلند در رده نخست مرحله پنجم پنجاه و هفتمین تور دوچرخه سواری جام ریاست جمهوری ترکیه قرار گرفت.

روز پنجم پنجاه و هفتمین تور دوچرخه سواری جام ریاست جمهوری ترکیه از شهر مانیسا در استان مانیسا آغاز و در شهر آیوالیک استان بالیک‌سایر پایان یافت.

در دور سوم این مسابقات که به مسافت 191.7 کیلومتر برگزار شد، 160 دوچرخه‌سوار از 25 تیم 14 کشور جهان به رقابت پرداختند.

سام ولسفورد، دوچرخه‌سوار استرالیایی تیم «دس اس ام» هلند با مدت زمان 4 ساعت و 13 دقیقه و 49 ثانیه در رتبه نخست دور پنجم مسابقات ایستاد. جاسپر فیلیپسن، دوچرخه سوار بلژیکی تیم آلپجین فنیکس نیز دوم و آورید دکلژین از آمریکا نیز سوم شدند.

مرحله ششم پنجاه و هفتمین تور دوچرخه سواری جام ریاست جمهوری ترکیه فردا به طول 204.6 کیلومتر از استان بالیک‌اسیر تا استان چاناک‌کاله برگزار خواهد شد و دوچرخه‌سواران با عبور از پل چاناک‌کاله 1915 از قاره آسیا وارد قاره اروپا خواهند شد.

تور دوچرخه‌سواری ترکیه که اولین بار با عنوان «تور مرمره» در سال 1963 برگزار شده و در سال 1965 بین المللی شد، اولین و تنها مسابقه دوچرخه سواری مرحله بین قاره‌ای در جهان است و امسال در رده UCI ProSeries با شعار احترام به تاریخ و طبیعت برگزار می‌شود.

در این مسابقه که روز یکشنبه در مسیر بودروم-کوش آداسی آغاز شد، ورزشکاران در مجموع 1303 کیلومتر را در 8 مرحله رکاب خواهند زد و روز 17 آوریل در استانبول به کار خود پایان خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *