«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه برای انجام سفری یک روزه وارد شهر «فضولی» در منطقه قره‌باغ کوهستانی شد و مورد استقبال همتای خود در جمهوری آذربایجان قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، الهام علی اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان از رجب طیب اردوغان همتای ترکیه‌ای خود در فرودگاه تازه تاسیس در منطقه قره‌باغ کوهستانی استقبال کرد.

«آذرتاج» خبرگزاری رسمی جمهوری آذربایجان با انتشار عکسی از ورود رجب طیب اردوغان به شهر فضولی منطقه قره‌باغ کوهستانی، از آغاز سفر رسمی رئیس‌جمهور ترکیه به جمهوری آذربایجان خبر داد.

علی‌اف در قره‌باغ از اردوغان استقبال کرد+عکس

بنا بر گزارش این رسانه، الهام علی اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان در فرودگاه تازه تاسیس در شهر فضولی از همتای ترکیه‌ای خود استقبال کرد.

بنا بر گزارش رسانه‌های جمهوری آذربایجان، هواپیمای اردوغان برای انجام سفر رسمی یک روزه و دیدار با مقام‌ها وارد این کشور شده است.

علی‌اف در قره‌باغ از اردوغان استقبال کرد+عکس

پیشتر خبرگزاری آناتولی ترکیه خبر داده بود، اردوغان روز سه شنبه (امروز) در سومین سفر خود به جمهوری آذربایجان بعد از جنگ سال گذشته باکو و ایروان بر سر قره‌باغ، به جمهوری آذربایجان سفر می‌کند تا فرودگاه بین‌المللی شهر فضولی را افتتاح کند.

فضولی یکی از شهرهایی است که در جریان جنگ سال گذشته در منطقه قره‌باغ به کنترل جمهوری آذربایجان درآمد.

علی‌اف در قره‌باغ از اردوغان استقبال کرد+عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *