فصل حراج در استانبول

جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی استانبول به آخرین جمعه ماه نوامر گفته می شود از جمله بهترین فرصت خرید اجناس ترک در استانبول  است که در سال تنها یک بار اتفاق می افتد و می تواند برای مسافران ایرانی بسیار مهم و جذاب باشد .

 

شاید اگر تا چند سال پیش اگر از جمعه سیاه یا black fraiday سخنی بر زبان می آمد برخی نگران می شدن که جمعه سیاه چه روزیست که نام آن را جمعه سیاه گذاشته اند . اما با توجه به این که در ایران نیز برای روز های خاصی از سال جمعه سیاه را نام گذاری کرده اند هر فردی متوجه این می شود که جمعه سیاه بهترین فرصت برای خرید است چرا که اجناس با تخفیف های باور نکردنی به فروش می رسند . جمعه سیاه استانبول نیز از جمله روز های مهمی است که بهترین فرصت های خرید را به افراد می دهد . به خصوص برای ایرانیانی که علاقه زیادی به اجناس ترک دارند بی شک نباید جمعه سیاه یا بلک فرایدی را از دست بدهند .

 

فصل حراج در استانبول

 

 

 

 

 

 

 

اما جمعه سیاه چه روزیست؟

اگر بخواهیم به تاریخ بگوییم جمعه سیاه چه روزیست در واقع آخرین جمعه ماه نوامبر را جمعه سیاه می گویند که در فاصله روز شکر گزاری و کریسمس میلادی قرار دارد .جمعه‌ سیاه در آمریکا و اروپا به قدری مهم است که فروشگاه ها از ساعت 4 صبح کار خود را آغاز کرده و از آنجایی که جمعه سیاه تعطیلی رسمی محسوب نمیشود، گاهی برخی از کارفرمایان به کارمندانشان مرخصی داده تا بتوانند از فرصت حراج جمعه سیاه استفاده کنند. چون پایان جمعه سیاه قبل از آغاز شب هست؛ پس مردم پشت سر هم صف بسته و از این فرصت حراج بلک فرایدی استفاده میکنند.

 

به طور کلی جمعه‌ سیاه یا بلک فرایدی Black Friday اصطلاحی برای یک حراج سالانه است. میزان فروش انواع فروشگاه های بلک فرایدی در سراسر دنیا در روز بلک فرایدی به قدری زیاد است که با فروش برخی از فصول سال برابری میکند.  بلک فرایدی فرایند آغازین  خریدهای مردم و آماده شدن برای کریسمس و جشن آغاز سال نو میلادی میباشد. در بسیاری از کشورهای جهان در جمعه هفته آخر نوامبر،هر ساله بسیاری از فروشگاه‌ها کالاهای مصرفی از جمله پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و الکترونیکی و… را با تخفیف‌هایی فوق‌العاده تا 70 درصد ارزانتر از قیمت اصلی عرضه می‌کنند. جمعه سیاه استانبول امسال بهترین فرصت برای خرید ارزان و متنوع انواع لوازم است. بلک فرایدی / جمعه سیاه در ترکیه، با بلک فرایدی مابقی کشورهای دنیا فرق دارد چرا که تمام دنیا بلک فرایدی در یک روز است اما بلک فرایدی ترکیه از جمعه اخر نوامبر که امسال 26 نوامبر و 5 آذر میباشد؛ شروع شده و تا یک هفته ادامه دارد. جمعه سیاه ترکیه بهترین فرصت برای ایرانیان است؛ که در شهر های استانبول، ازمیر، آنکارا برقرار میشود. حراج جمعه سیاه استانبول امسال، هیجان انگیزتر و بهتر از همه بلک فرایدی های ترکیه خواهد بود. پس فرصت را از دست ندهید و با خرید تور جمعه سیاه استانبول، خود را به بزرگترین حراج سال استانبول برسانید. تور بلک فرایدی استانبول بهترین زمان برای مسافرت است و با سفر به استانبول با یک تیر چند نشان بزنید. هم سفر و گردشگری، هم خرید ارزان! و دنیایی سوغاتی باکیفیت و ارزان در بلکفرایدی…

 

جمعه سیاه و ترکیه

جمعه سیاه در استانبول قدمت تاریخی دارد که طی سال های گذشته بین همگان بسیار جا افتاده است و فرصت خرید فوق العاده ای را به افراد می دهد . در واقع در روز آخرین جمعه ماه نوامبر تمامی فروشگاه های کوچک و بزرگ با انواع برند های داخلی و خارجی تخفیف های ویژه و فوق العاده ای را ارائه می دهند که می تواند بهترین فرصت خرید باشد . چرا که همین اجناس را در روز قبل یا بعد از جمعه سیاه باید خیلی با قیمت بالاتری خریداری کنید . البته ناگفته نماند که در استانبول جمعه سیاه نسبت به کشور های دیگر کمی تغییر کرده است و معمولا جمعه سیاه از آخرین جمعه ماه نوامبر در استانبول آغاز می شود و تا یک هفته ادامه می آبد . طی نظر سنجی ای که از صاحبان فروشگاه های استانبول به عمل آمده است گویای این است که فروش در جمعه سیاه شاید با فروش در برخی فصل ها برابری کند .

 

از آنجا که در تقویم ترکیه روز شکرگزاری نوشته و شناخته نشده است، بلک فرایدی استانبول بیشتر از نظر تجاری مورد بحث و نظر است. به دلیل طولانی بودن زمان بلک فرایدی نسبت به بقیه کشورها، با اینکه فروشگاه ها شلوغ است؛ اما مردم به صورت انبوه هجوم نمی آورند و یک هفته طلایی فرصت دارند تا به خرید ارزان در استانبول بپردازند. گاهی برخی از برند ها بعد از حراج بلک فرایدی استانبول تخفیفات خود را به 20 تا 30 درصد میرسانند و تمام تخفیفات را صفر و حذف نمیکنند.

 

در جمعه سیاه استانبول چه خبر است ؟

با توجه به این که جمعه سیاه در استانبول یک هفته به طول می انجامد ازدهام خریداران به اندازه زمانی که تنها یک روز در سال باشد نخواهد بود اما با این وجود در جمعه سیاه نه تنها مردمان استانبول و دیگر شهر های ترکیه برای خرید به استانبول سفر می کنند برخی کشور های همسایه به خصوص تعداد زیادی از مسافران ایرانی برنامه سفر خود را طوری می چینند که جمعه سیاه را در استانبول باشند . اجناس ترک به خصوص پوشاک محبوبیت فراوانی در بین ایرانیان دارد و همین امر میتوند ایرانیان زیادی را در این تاریخ به استانبول بکشاند . اگر در جمعه سیاه در استانبول باشید بی شک ایرانی های زیادی را می بینید که در حال خرید کردن هستند . بسیاری از فروشندگان ایرانی نیز هر سال عمده خرید خود از استانبول را در جمعه سیاه انجام می دهند و جمعه سیاه می تواند بهترین فرصت خرید به خصوص برای ایرانی های علاقمند به اجناس ترک باشد . باید بدانید که اگر قصد خرید در جمعه سیاه استانبول را دارید سعی کنید روز جمعه از صبح به خرید بروید چرا که اگر برنامه خریدتان را به عصر موکول کنید شاید از اجناسی که میخواهید چیزی باقی نمانده باشد . چرا که به خصوص در روز اول جمعه سیاه استانبول خیلی شلوغ خواهد و همه به قصد بهترین خرید در این رویداد شرکت کرده اند .  اگر شما هم از مسافران علاقمند به جمعه سیاه و یا بلک فرایدی هستید جهت رزرو تور استانبول با بیسان گشت در ارتباط باشید .

 

فصل حراج در استانبول

 

 

 

نکاتی از جمعه سیاه استانبول:

باید بدانید که اگر قصد خرید در جمعه سیاه 2021 استانبول را دارید سعی کنید روز جمعه از صبح به خرید بروید چرا که اگر برنامه خریدتان را به عصر موکول کنید شاید از اجناسی که میخواهید چیزی باقی نمانده باشد . چرا که به خصوص در روز اول جمعه سیاه استانبول خیلی شلوغ خواهد و همه به قصد بهترین خرید در این رویداد شرکت کرده اند.

 

در جمعه سیاه اکثر کالا ها حدود 50 تا 70 درصد تخفیف می خورد که این می تواند بهترین فرصت خرید باشد . اما بعد از جمعه سیاه نیز برخی فروشگاه ها تخفیفاتی که تا 30 درصد می باشد را اعمال می کنند .

 

در برخی کشور های اروپایی و یا امریکا با توجه به این که جمعه سیاه تنها یک روز در سال می باشد ازدهام عجیبی در این روز وجود دارد و صف های چند ساعته را تشکیل می دهد اما در استانبول با توجه به این که جمعه سیاه یک هفته می باشد از آن شبوغی عجیب و غریب خبری نیست .

 

از معتبر بودن فروشگاه‌های جمعه سیاه اطمینان حاصل کنید.باید شما مطمئن باشید که در جمعه سیاه با قیمت ارزان کالاهای باکیفیتی را تهیه میکنید؟ آیا فروشگاه های BLACK FRIDAY قوانین را رعایت کرده و گارانتی کالا را به درستی به شما میدهند؟ حواستان را حسابی جمع کنید که شلوغی بلک فرایدی باعث اشتباه فروشنده نشود. پس همراه با فروشنده حساب سر انگشتی کرده و از خرید در بلک فرایدی اطمینان حاصل کنید. قبل از خرید قیمت ها را مورد بررسی قرار دهید و سود بلک فرایدی را محاسبه کنید؛ که در جمعه سیاه چقدر سود میکنید. جهت خرید برخی از محصولات و کالاها برای خرید به صرفه در جمعه سیاه استانبول میتوانید از اپلیکیشن ها و وب سایت ها که سرعت خریدتان را بالا میبرند، استفاده کنید. چرا که در زمان صرفه جویی کرده و از شلوغی های فروشگاه ها دور خواهید بود. در جمعه سیاه استانبول شما میتوانید از خدمات باشگاه مشتریان برخی از فروشگاه ها و برندها استفاده کنید. برخی از فروشگاه ها برای مشتریان خود برنامه های خاصی از جمله تخفیفات و کمپین هایی را برقرار میکنند که اگر در باشگاه مشتریان آن فروشگاه ها عضو باشید از برنامه های ویژه با خبر خواهید شد.

 

جمعه سیاه در کدام مراکز خریدند؟

معتبرترین و مهم ترین مراکز خرید جمعه سیاه استانبول  که بهترین تخفیفات را به مشتریان خود در جمعه سیاه ارائه می کنند مراکز خریدی چون مرکز خرید استانبول مال ، مرکز خرید فروم استانبول ، مرکز خرید کانیون ، مرکز خرید ماریانا ویاپورت استانبول ، مرکز خرید کانیون استانبول ، مرکز خرید زورلو سنتر و مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول می باشد . در این مراکز خرید هر چه را بخرید تخفیفات 50 تا 70 درصدر را شامل می شود . ناگفته نماند هر چه را هم بخواهید در این دو فروشگاه یافت می شود از لوازم آرایشی بهداشتی ، لوازم دکوری و برقی ، انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچگانه با انواع برند های داخلی و خارجی .

 

برترین فروشگاه های آنلاین برای خرید اجناس در جمعه سیاه عبارتند از : فروشگاه آنلاین ترندیول با تخفیفات بین 20 تا 80 در صد که به عنوان محبوب ترین سایت فروش آنلاین در ترکیه محسوب میشود . فروشگاه آنلاین Hepsiburada که تخفیفات ویژه ای را برای روز جمعه سیاه استانبول برای محصولات برقی و دیجیتالی در نظر می گیرد.

 

برخی جمعه سیاه را فرصتی مناسب برای خرید انواع پوشاک با برندهای بین المللی اما مناسب میدانند. پس از این فرصت طلایی جهت خرید نوروزیشان در  تور جمعه سیاه استانبول استفاده میکنند.

 

 

 

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها