فنر باغچه کجاست؟

فنر باغچه کجاست؟

فنر باغچه کجاست؟
فنر باغچه کجاست؟از مناطق قدیمی ،با اصالت ، خوشنام و نامدار استانبول با تاریخی بسیار غنی باید به محله فنرباغچه واقع در منطقه کادیکوی شهر استانبول اشاره نماییم که از دیر باز مورد توجه بوده است.فنر باغچه کجاست؟

فنر باغچه با توجه به لوکیشن بسیار عالی خود در بین سایر محلات منطقه کادیکوی استانبول خودنمایی مینماید و به لحاظ رتبه بندی در دسته لوکس ترین محلات کادیکوی برای زندگی محسوب می شود.

این محله از جنوب با ساحل زیبای دریای مرمره و از شرق با محله معروف جاده بستان از شمال با فنریولو و از غرب با محله زوهتو پاشا همسایه است .کجاست فنر باغچه 
تیم فوتبال فنرباغچه که از مشهورترین باشگاه های ورزشی مطرح کشور ترکیه می باشد نیز متعلق به این ناحیه از منطقه کادیکوی است که استادیوم معروف آن نیز درون خود جای داده است.

فنرباغچه درست در کنار خیابان بغداد در جنوب این خیابان محبوب قرار دارد و با توجه به قرارگیری ساحل دریای مرمره در این محله از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.
کوچه های دنج این محله که از جنوب با خیابان بغداد به سمت ساحل امتداد یافته اند جلوه بسیار زیبایی به این محله از کادیکوی بخشیده اند و همواره درخواست برای سکونت در این قسمت به نسبت سایر محلات کادیکوی بالاترارزیابی شده است.کجاست فنر باغچه 

فنر باغچه از جمله محلاتی است که برای زندگی خارجیانی که استانبول را برای زندگی انتخاب نموده اند توصیه میگردد چون هم با توجه به ساختار محله و هم افراد سطح بالایی که از گذشته در این منطقه ساکن بوده اند دارای زیرساختی مناسب است.کجاست فنر باغچه 

قیمت خانه های منطقه فنرباغچه کادیکوی از جنوب به سمت ساحل در مقایسه با سایر محلات این منطقه به نسبت بالاتر است که خود گواه از جایگاه ممتاز این ناحیه از منطقه کادیکوی را دارا میباشد.

به طور کلی زندگی در کنار خیابان مشهور بغداد ارزنده است اما نواحی خاصی چون فنرباغچه ، جاده بستان و سوآدیه از جایگاه ویژه ای برخورداند و همواره رقابت برای قرارگیری در این محلات بیشتر از سایر نقاط بغداد به خصوص محلات شمالی این خیابان می باشد.

شما می توانید برای خرید و یا اجاره خانه در محله فنرباغچه استانبول از طریق لمس دکمه واتساپ در انتهای این مقاله با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

یوتیوب

 

پخش از طریق یوتیوب


.

موقعیت مکانی و دسترسی فنر باغچه روی نقشه گوگل

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها