مراسم اهدای جوایز تور دوچرخه‌سواری ریاست جمهوری ترکیه

با پایان مسابقات پنجاه و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ریاست جمهوری ترکیه، برندگان جوایز خود را دریافت کردند.

استانبول/خبرگزاری آناتولی

مراسم اهدای جوایز پنجاه و هفتمین دوره تور دوچرخه سواری ریاست جمهوری ترکیه که با حمایت فدراسیون دوچرخه سواری ترکیه و زیر نظر ریاست جمهوری برگزار می‌شود، برگزار شد.

مرحله هشتم پنجاه و هفتمین تور جام ریاست جمهوری ترکیه صبح امروز از میدان تقسیم استارت خورد و قرار بود 149 دوچرخه سوار از 25 تیم مسافت 141 کیلومتری را رکاب بزنند.

اما مسابقه در کیلومتر 25 آن و وقتی که دوچرخه سواران وارد قاره آسیا شده بودند به دلیل بارش شدید باران و درخواست تیم‌های شرکت کننده نیمه تمام لغو شد.

این مرحله که از مقابل مرکز فرهنگی آتاتورک در تقسیم آغاز شده بود، در محله کوزگونچوک در منطقه اسکودار پایان یافته و مراسم اهدای جوایز نیز در مقابل مرکز فرهنگی آتاتورک برگزار شد.

در پایان رقابتها پاتریک بوین، دوچرخه‌سوار نیوزیلندی از تیم اسرائیل-پرومیرتک به عنوان قهرمانی رسیده و و پیراهن فیروزه ای را به دست آورد. همچنین جای واین، دوچرخه سوار استرالیایی از تیم آلپچین-فنیکس دوم و ادواردو سپولودا آرژانتینی از تیم درون هوپر-آندرونی جوکاتولی ایتالیا نیز سوم شد.

در رده بندی تیمی نیز تیم «Equipo Kern Pharma» اسپانیا عنوان قهرمانی را به دست آورد.

فوآد اوکتای، معاون ریاست جمهوری ترکیه و محرم قصاب اوغلو، وزیر ورزش و جوانان از مسئولان شرکت کننده در مراسم اهدای جوایز این رقابتها بودند.

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین ملک ها

آخرین تور ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.