اقدامات خرید خانه در ترکیه

اقدامات خرید خانه در ترکیه قبل از سفر:

1_تعیین بودجه برای خرید خانه
2_مشخص نمودن نیازهای خانوار
3_تعیین محله و منطقه مورد نظر
4_انتخاب نوع خانه درخواستی (رزیدانس یا نرمال)
5_گلچین تعدادی از موارد درخواستی
6_دریافت میانگین قیمتی از موارد درخواستی
7_دریافت اطلاع و صحت و سقم موارد درخواستی (سند ، پایان کار ، اسکان)
8_اطلاع از نحوه پرداخت و خرید موارد درخواستی
9_اطلاع از برنامه زمانی خرید خانه
10_کسب اطلاعات برای امور بعد از خرید خانه

اقدامات خرید خانه در ترکیه

سایت خرید خانه در ترکیه1_تعیین بودجه برای خرید خانه
از اولین اقداماتی که یک شخص یا یک خانواده برای خرید خانه در شهری مانند استانبول باید انجام دهد که خود موضوعی حساس و مهم تلقی می شود در نظر گرفتن و ایجاد یک بودجه مناسب برحسب نیاز های خود می باشد.اقدامات خرید خانه در ترکیه
تعیین بودجه موضوعی است که همواره مورد توجه قرار دارد و باعث می شود که بر اساس آن موارد مهم دیگر مورد تغییر قرار بگیرد.
در بحث انتخاب بودجه و تعیین آن باید به نوع نیازهای خانواده یا شخص توجه بسیاری نمود که این مبلغ برای انجام کار مورد نظر به صورت منطقی و قابل اجرا انجام شود، در بسیاری از موارد مشاهده شده است که در انتخاب بودجه بر اساس نیازهای موردنظر توجه ای نشده و صرفا در بحث خرید هزینه هایی قابل توجه به بار آمده که هم از خرید قطعی فاصله داشته و هم باعث ضرر و زیان برای متقاضی خرید و سرمایه گذاری شده است.

 

خرید ملک در استانبول

 

 

سایت خرید خانه در ترکیه2_مشخص نمودن نیازهای خانوار
بعد از پروسه و تکمیل بحث بودجه نوبت به شناسایی نیازهای خانواده یا شخص یا متقاضی خرید خانه و یا سرمایه گذار می رسد که در نوع خود بسیار مهم و حیاتی است.
در این بخش ما با مخاطبی مواجه ایم که اطلاعاتی درباره شهر بزرگی از استانبول ندارد و خواهان خرید و سرمایه گذاری در این شهر زیبا نیز می باشد‌، بدون شک اولین و کلیدی ترین سوال که هر مشاور املاکی از شما قبل از آغاز گفت و گو خواهد پرسید بودجه و نیازهایی است که بر اساس آن خواهان انجام می باشید. لذا باید در شناسایی نیازهای خود با بودجه مطبوع اقداماتی اساسی انجام پذیرد.اقدامات خرید خانه در ترکیه
شما می توانید با سوال و کسب اطلاع درباره میانگین قیمت در مناطق مختلف استانبول به راحتی به تکمیل اطلاعات خود پرداخته و نیازها و بودجه خود را در یک بخش طبقه بندی نمایید.

 

سایت خرید خانه در ترکیه

 

 

 

سایت خرید خانه در ترکیه3_تعیین محله و منطقه مورد نظر
در موارد قبل در اقدامات قبل از سفر به شهر استانبول برای خرید یا سرمایه گذاری به دو مورد مهم اشاره نمودیم که اول انتخاب بودجه و مورد دوم بررسی نیازها بر اساس بودجه بوده، در مورد سوم بعد از بررسی و کسب اطلاعات در مورد بودجه و نیاز های خانوار به انتخاب و اطلاعات درباره محله و منطقه ای که می توانیم در آن ها اقدام به خرید ملک نماییم میرسیم، با توجه به گستردگی شهر استانبول و پراگندگی بسیار زیاد این کلانشهر انتخاب و قراگیری در مورد منطقه نیز امری است بسیار مهم و حیاتی که به آن اشاره خواهیم نمود.

استانبول نیز مانند تهران دارای محلاتی است که بودجه قرارگیری شما را در آن رقم میزند. اما بر اساس مبلغ و بودجه شما قطعا مناطق و محلاتی پدید خواهند آمد که در یک ردیف و به صورت مشابه کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت که باید قبل از حضور خود در شهر استانبول به اطلاعاتی حتی اندک دست یابید.
با توجه به نوع تحقیقات و زمانی که قبل از سفر به استانبول برای خرید خانه مورد نظر خود میگذارید اطلاعات مفیدی به دست خواهید آورد که در زمان حضور در شهر استانبول به شدت به کمک شما خواهند آمد.
بعد از مشخص شدن چندین منطقه که با بودجه شما سازگاری دارند حالا نوبت آن است که نهایت دو منطقه را برای خود گلچین نموده و به تحقیقات بیشتری از آن ها بپردازید.

 

سایت خرید خانه در ترکیه4_انتخاب نوع خانه درخواستی
همان طور که در مراحل قبل برای اقدامات خرید خانه قبل از سفر به استانبول اشاره نمودیم، بعد از بودجه و نیازهای شما و انتخاب محله و منطقه مورد نظر بر اساس بودجه رسیدیم و تا این جای کار موفق به انتخاب منطقه از بین گزینه های متعدد شده ایم.اقدامات خرید خانه در ترکیه
حال باید به این نکته توجه داشته باشیم که در محله انتخابی ما چه خانه ای با چه فرمتی می توان مورد خرید و یا سرمایه گذاری قرار داد.
استانبول نیز مانند تهران نوع خانه ها به دو شکل می باشد، اول خانه هایی است که به صورت نرمال، بدون امکاناتی مانند نگهبانی و مشاعاتی مانند استخر و باشگاه و …. قرار گرفته و دیگری آپارتمان های به نسبت مدرنی است که درون رزیدانس یا همان شهرک های مسکونی با تمام امکانات در دسترس شما می باشد.
البته که نوع نیازهای شما و بودجه ای که برای خرید یا سرمایه گذاری و البته منطقه در نظر گرفته اید به شما اجازه خواهد داد که درون این شهرک ها یا بیرون از آن ها اقدام به خرید خانه مورد نظر خود نمایید.
در این بخش مهم ترین فاکتور برای شما قبل از سفر به استانبول انتخاب و آگاهی درباره نوع ملک انتخابی است که در زمان حضور شما در شهر استانبول بسیار کمک خواهد نمود.اقدامات خرید خانه در ترکیه

 

سایت خرید خانه در ترکیه

5_گلچین تعدادی از موارد درخواستی
با توجه به توضیحاتی که درباره اقدامات قبل از سفر به استانبول برای خرید خانه داشته ایم و مرحله به مرحله آن ها را مرور نموده ایم، به اینجا رسیدیم که ملک مورد نظر خود از جنس رزیدانس یا نرمال آپارتمان را انتخاب نموده ایم.
اگر با توجه به جمع بندی های صورت گرفته به این نتیجه رسیده ایم که خانه مورد نظر خود را داخل رزیدانس یا شهرک خریداری نماییم بهتر است تا چند مورد از شهرک هایی که با بازه قیمتی ما سازگاری دارند را انتخاب نموده و در زمان حضور در شهر استانبول اقدام به بازدید و خرید از این مجموعه ها نماییم.

این کار باعث می شود تا میان رزیدانس های متعدد در یک منطقه زمان خود را از دست نداده و علاوه بر این بر روی گزینه های خود بیشتر متمرکز شوید.
در بحث نرمال آپارتمان معمولا نمی توان مواردی را از قبل از حرکت انتخاب و متمرکز نمود چون در کوچه های مختلف و یا شرایط مختلف قرار گرفته و مدیریت آن به نسبت رزیدانس بسیار سخت می باشد و فقط در زمان حضور در استانبول باید آنها را مدیریت نمود.

سایت خرید خانه در ترکیه6_دریافت میانگین قیمت از موارد درخواستی:
بعد از این که خریدار به اجماعی در ارتباط با رزیدانس های مورد نظر خود رسیده است، با مراجعه و کسب اطلاعات درباره این مجموعه های مسکونی اطلاعاتی کافی از میانگین قیمت آنها در سطوح مختلف بدست آورده و باعث می شود که بروی ملک انتخابی و امکانات ،نوع سازه ، مشاعات، دسترسی، موقعیت قرارگیری، اشراف کامل داشته باشد و در زمان حضور برای خرید واحدمورد نظر با نگاهی باز خرید خود را انجام دهد.
پس از موارد بسیار مهم بعد از انتخاب شهرک و یا رزیدانس و یا حتی نرمال آپارتمان کسب اطلاعات و پرس و جو درباره بازه قیمت آن شهرک و آپارتمان های موجود در طبقات مختلف و متراژهای مختلف است که کار را برای خرید شما بسیار آسان می نمایید.

7_دریافت اطلاعات و صحت و سقم موارد درخواستی
بعد از یک جمع بندی اصولی و حرفه ای که درباره ملک مورد نظر خود برای خرید بدست آوردیم که هم از لحاظ بودجه و هم نیازهای ما و در منطقه مورد نظر یا میانگین قیمت متعادل بود ، مرحله بعدی که باید به آن توجه ویژه ای گردد اطلاع از صحت و سقم آپارتمان های آن رزیدانس یا محله ای که نرمال آپارتمان در آن قرار گرفته نمایید. در این بخش اطلاعاتی که باید به آن توجه نمایید سند واحد مسکونی است ،که آیا برای واحدهای رزیدانس صادر شده یا خیر و اگر صادر شده است این آپارتمان های مورد نظر دارای اسکان می باشد یا فاقد اسکان است.
اسکان در سند مسکونی نکته ای بسیار مهم است که به خانه ها یا رزیدانس هایی تعلق میگیرد که دارای پایان کار از طرف شهرداری منطقه خود قرار گرفته باشند.
پیگیری این نکات قبل از سفر و اطلاع از نوع سند کافی است، باقی موارد حقوقی را باید زمان حضور در شهر استانبول پیگیری نمایید.

سایت خرید خانه در ترکیه

8_ اطلاع از نحوه پرداخت
در پارت های قبل به موارد مهمی درباره کسب اطلاعات برای خرید ملک در استانبول قبل از سفر اشاره نموده ایم که هر کدام از آنها مکمل یکدیگر است و می تواند اگر به صورت کامل مورد تحقیق قرار گیرد خرید بسیار عالی را برای شما داخل شهر استانبول ایجاد نماید.
از دیگر موارد قابل اشاره و مهم که باید در حین تحقیقات به آن توجه شود نوع پرداخت و مسائل مالی آپارتمان مورد نظر شما است که بسیار مهم می باشد. با توجه به سخت شدن انتقال پول از ایران به ترکیه در ارقام مختلف شما باید از نحوه پرداخت خرید خانه مورد نظر خود قبل از سفر به استانبول ترکیه مطلع شوید زیرا تمام خانه های مورد فروش در استانبول با شرایط یکسان برای پرداخت مواجه نمی باشند.
لذا قبل از سفر به استانبول و بعد از انتخاب منطقه ،محله و رزیدانس و دریافت اطلاعات درباره میانگین قیمت آن آپارتمان در مرحله بعد باید حتما از نوع پرداخت وجه نیز اطلاعات کافی کسب نماید که در زمان خرید حضوری مشگلی در این حوزه برای شما به وجود نیاید.

سایت خرید خانه در ترکیه

سایت خرید خانه در ترکیه9_اطلاع از برنامه زمانی خرید خانه
ما در موارد گذشته به این اجماع رسیده ایم که خانه موردنظر خود را قبل از سفر به استانبول به چه صورت شناسایی نموده و چه تحقیقاتی را پیرامون آن لحاظ نماییم، از جمله موارد مهم دیگر که قابل اشاره در این موضوع است کارهای قبل از سفر به استانبول می باشد دریافت اطلاعات از پروژه مورد نظر برای برنامه زمانی انتقال پول و دریافت تایم بندی برای انتقال سند می باشد که باید به آن توجه ای ویژه نمود‌.
بعد از این که مطلع شده ایم مبلغ را باید به چه صورت پرداخت نمود در این حین از زمان انتقال ، روز سند که پروژه یا صاحبخانه برای شما تعیین می نماید نیز باید کسب اطلاع نمود . زیرا در بعضی از مواقع فروشنده به علت نیاز های مالی زمان زیادی به شما برای انتقال پول و انتقال سند نمی دهد که اگر به این موضوع توجه ننمایید در آینده با مشکلاتی بسیار زیاد مواجه خواهید شد.

10_اطلاعات برای امور بعد از خرید خانه
این مورد از تحقیقات قبل از سفر برای متقاضیانی است که در فکر سرمایه گذاری و خرید ملک می باشند که بعد از انتقال سند مورد خریداری شده را اجاره داده و از آن کسب منفعت نمایند.
با توجه به قوانین فعلی ترکیه شما هیچ محدودیتی برای اجاره ملک خریداری شده خود نداشته و به راحتی می توانید خانه خود را اجاره داده و از آن منفعت کسب نمایید.
نکته ای که باید قبل سفر به استانبول به آن توجه نمایید میزان اجاره دریافتی برای خانه مورد نظر است که باید تحقیقاتی درباره آن قبل از حضور استانبول انجام دهید که با اطلاعات کافی و در صورت داشتن توجیه اقتصادی خرید ملک را مورد انجام رسانید.

سایت خرید خانه در ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *