«میلاد حاتمی» گرداننده سایت قمار در ترکیه، تحویل پلیس ایران شد

رئیس پلیس بین الملل ناجا گفت: میلاد حاتمی یکی از گردانندگان سایت ‌های شرط بندی و قمار در ترکیه، ساعتی پیش تحویل پلیس ایران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار شیرزاد رئیس پلیس بین‌الملل ناجا با تأیید خبر فوق اظهار داشت: به دنبال درخواست پلیس بین الملل ایران، اعلان قرمز علیه «میلاد حاتم آبادی فراهانی» صادر و پس از ردیابی و شناسایی در ترکیه دستگیر شد.

رئیس پلیس بین الملل ناجا ادامه داد: با تلاش‌های مؤثر به عمل آمده برای این متهم که از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور بود اعلان قرمز اینترپل صادر شد که در نتیجه اقدامات بین‌المللی انجام شده از سوی این پلیس منجر به بازداشت نامبرده و در نهایت استرداد وی به ایران شد.

سردار شیرزاد بیان داشت: موضوع شناسایی و بازداشت متهمان و در نهایت استرداد به کشور کماکان از سوی اداره تحقیقات جنایی این پلیس تحت پیگیری جدی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس بین الملل ناجا متهم نامبرده از کشور ترکیه تحویل گرفته شد و امروز تحویل مقامات قضائی کشورمان شد.

میلاد حاتمی یکی از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی بوده که چندین سال از این طریق، پول‌های زیادی کسب و کلاهبرداری زیادی انجام داده است؛ استفاده از روش‌های غیراخلاقی برای تبلیغ از دیگر اقدامات این فرد است.

 

منبع: خبرگزاری مهر،

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها