نشست هیات بلند پایه اقتصادی ترکیه و امارات در استانبول

هیات متشکل از سه وزیر امارات متحده عربی طی دیدار با هیات ترکیه‌ای به ریاست وزیر صنعت و فناوری کشور در استانبول، زمینه‌های سرمایه‌گذاری در ترکیه را بررسی کردند.

استانبول/خبرگزاری آناتولی

هیات بلندپایه اقتصادی امارات متحده عربی با حضور سلطان احمد الجابر، وزیر صنعت و فناوری‌های پیشرفته، ثانی بن احمد زیودی، وزیر مسئول دولت در امور تجارت خارجی و رئیس سازمان فضانوردی، سارا بنت یوسف امیری، وزیر مسئول دولت در امور آموزش عمومی و فناوری‌های پیشرفته با هیات ترکیه‌ای به ریاست مصطفی وارانک وزیر صنعت و فناوری کشور در کاخ دلمه باغچه استانبول دیدار و زمینه‌های سرمایه‌گذاری متقابل را مورد بررسی قرار دادند.

وارنک پس از دیدار دو جانبه با سلطان احمد الجابر وزیر صنعت و فناوری‌های پیشرفته امارات درباره این نشست به خبرنگاران گفت: این دیدار تاثیر مهمی در همکاری‌های دو کشور در زمینه‌‌های صنعت، سرمایه‌گذاری و فناوری خواهد داشت. همزمان با دیدارها، همایش سرمایه‌گذاری با حضور شرکت‌های خودروسازی، پتروشیمی، ماشین آلات، مواد غذایی، بهداشی، سلامت، تجارت الکترونیکی و غیره برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به ارزیابی زمینه‌های همکاری بین دو کشور گفت: امروز در راستای گسترش همکاری‌های دو جانبه در زمینه‌های فناوری‌های علوم فضانوردی و نحوه اجرای آن نیز یادداشت تفاهم امضا خواهیم کرد.

بوراک داغلی اوغلو، رئیس دفتر سرمایه‌گذاری ریاست جمهوری، دکتر طاها قوچ رئیس دفتر تحول دیجیتالی این نهاد به همراه معاونین وزیر صنعت و فناوری ترکیه نیز در این همایش حضور پیدا کردند.

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها