نمایشگاه صنایع دفاعی و هوانوردی اکسپو 2021 فردا در استانبول آغاز می‌‍شود

نمایشگاه هیبریدی صنایع دفاعی و هوانوردی اکسپو2021 استانبول با مشارکت بیش از 600 شرکت از 30 کشور از فردا آغاز به کار می‌کند.

استانبول/خبرگزاری آناتولی

نمایشگاه هیبریدی صنایع دفاعی و هوانوردی اکسپو2021 استانبول فردا تا 13 نوامبر به صورت حضوری در مرکز نمایشگاه استانبول و از 15 نوامبر 2021 تا 15 فوریه 2022 نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در محیطی به مساحت 40 هزار متر مربع با مشارکت بیش از 600 شرکت از 30 کشور با همکاری وزارت دفاع ملی، وزارت کشور، وزارت صنعت و فناوری، وزارت بازرگانی و ریاست صنعت دفاعی ترکیه بر گزار می‌شود.

شرکت‌های بزرگ صنایع دفاعی کشور از جمله بایراکتار، آسلسان، توساش، هاولسان، وساش، روکت‌سان و اس‌تی‌ام در این نمایشگاه حضور یافته و محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

در این نمایشگاه پهپادهای مسلح و غیرمسلح، هلیکوپتر، هواپیما، وسایل نقلیه زرهی، انواع سلاح، موشک و مهمات، زیردریایی و کشتی‌های جنگی، تانک، تجهیزات ارتباطی، امنیت سایبری، تجهیزات هوانوردی برای اولین بار رونمایی و معرفی خواهند شد.

گفتنی است نمایشگاه هیبریدی دفاع و هوانوردی اکسپوی 2021 استانبول که از 15 نوامبر 2022 به صورت مجازی قابل بازدید خواهد شد، اولین نمایشگاه مجازی سه بعدی در صنعت دفاع و هوانوردی جهان خواهد بود.

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین ملک ها