نوراللهی بعد از جدایی رسمی از پرسپولیس: دوست ندارم از ناملایمات بگویم

سرانجام احمد نوراللهی به صورت رسمی از پرسپولیس جدا شد و در این باره، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد نوراللهی هافبک پرسپولیس بعد از شایعات مطرح شده مبنی بر امضای قرارداد با شباب الاهلی دبی، بالاخره سکوتش را شکست و در صفحه اینستاگرامش متن خداحافظی منتشر کرد.

هافبک پرسپولیس در صفحه شخصی خود نوشت: در همه این سال‌ها بردهای مهمی داشتیم و جام‌های زیادی بردیم اما اگر بخواهم بهترین روز زندگی ورزشی‌ام را معرفی کنم از تمام گل‌ها، پیروزی‌ها و جشن‌ها می‌گذرم و به روزی می‌رسم که پیراهن عشق کودکی، نوجوانی و جوانی‌ام به من هدیه شد.

آن روز هرگز فکر جدایی نمی‌کردم. دوست داشتم زمانی پیراهن پرسپولیس را از دست بدهم که فوتبال را کنار می‌گذارم. می‌خواستم همان روزی که 4 گوشه زمین را بوسیدم و خداحافظی کردم، روز پایان کارم با پرسپولیس هم باشد اما آنطور نشد که می‌خواستم. برای گرفتن این تصمیم سخت بسیار کلنجار رفتم، بسیار مردد بودم و البته بسیار بسیار منتظر. منتظر اینکه شاید یک نشانه‌ای ببینم از خواستن و به آن پاسخ مثبت بدهم ولی هرگز این نشانه ظاهر نشد. شاهد حضور چند باره مدیر برنامه من در باشگاه و انتظار برای به نتیجه رسیدن مذاکراتی که هرگز به پایان نرسید. البته دوست ندارم از این ناملایمات بگویم اما این یک واقعیت است که همیشه هر وقت یکی از بازیکنان تیم که بخشی از این سال‌های پرافتخار هستند، خواسته تصمیمی برای زندگی‌اش بگیرد، رودرروی هواداران گذاشته شده و مدیران هیچ وقت دیوار کوتاه‌تر از بازیکنان پیدا نکردند و همیشه به جای اینکه تلاش کنند راهی برای حل مشکلات و حفظ منافع باشگاه پیدا کنند، اولین هدفشان این بود که بازیکن‌ها را مقابل هواداران قرار بدهند؛ آن هم بازیکنانی که بیشترین میزان تلاش را در پرسپولیس داشتند.

این بار هم احتمالا اوضاع بر همین منوال خواهد بود اما واقعیت‌های دیگری پیش روی ماست. من با اجازه همه کسانی که با عشق‌شان من را به جلو هل دادند، برای رسیدگی به دیگر تعهدات زندگی مدتی از شما دور خواهم بود. لیک می‌دانم طرفداران بر آنچه گذشته و می‌گذرد آگاه هستند و بعد از سال‌های پرافتخار و تاریخی به من این اجازه را می‌دهند. آنها می‌دانند در این مدت هرگز با پرسپولیس بحث مالی نداشتم چون می‌دانستم در دوره محرومیت نقل و انتقالاتی و پس از آن به سربازانش نیاز دارد و حالا هم که این تصمیم را گرفته‌ام، باشگاه زمان کافی برای انتخاب‌های بعدی را خواهد داشت.

پیراهن پرسپولیس را در چمدان خود دارم و همیشه همراهم خواهم داشت. به امید روزی که دوباره آن را بر تن کنم و مثل گذشته برای هوادارانش بجنگم به امید موفقیت پرسپولیس و سربلندی هوادارانش من هرگز با شما خداحافظی نخواهم کرد.

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها