پروژه مسکونی مینا تاورز استانبول

منطقه: آسیایی استانبول, استانبول, پیش خرید, کادیکوی

اشتراک گذاری

توضیح کوتاه

مجموعه مسکونی مینا تاورز کادیکوی استانبول

محله فیکیر تپه کادیکوی استانبول در سال های اخیر تغیرات بسیار گسترده ای را درون خود داشته و برج های سر به فلک کشیده به مرور زمان جای خود را به بافت قدیمی و بی کیفیتی که سال ها شاهد آن بوده ایم داده اند.
به جرات می توان منطقه فیکر تپه کادیکوی را از بهترین محلات در حال رشد برای سرمایه گذاری دانست که به سرعت در حال جذب سرمایه گذران از تمام کشور های جهان می باشد.

ویژگی ها و امکانات

متراژ: 50-60-70-80-90

نوع ملک: آپارتمان

تعداد اتاق خواب: 1,2,3,4

برخی امکانات مجموعه
باشگاه ورزشی، مارکت و کافه
نحوه خرید
نقد و اقساط
برخی امکانات مجموعه
باشگاه ورزشی، مارکت و کافه
نحوه خرید
نقد و اقساط

توضیح کامل

کادیکوی از دیر باز یکی از محبوب ترین محلات شهر استانبول بوده و با توجه به قرارگیری بسیاری از ثروتمندان در این منطقه همواره برای خرید خانه توسط ملل مختلف دارای جاذبه های فراوانی بوده است ، لذا با توجه به اهمیت این منطقه و با توجه به این نکته که فیکرتپه نیز از جمله محلات زیر مجموعه کادیکوی می باشد و با توجه به تغیرات بسیار گسترده ساختاری در سال های های اخیر از بهترین نقاط برای سرمایه گذاری بوده است.مینا تاورز استانبول

برج های مینا که از زیباترین برج های مسکونی درحال ساخت در این منطقه می باشد از جمله بهترین فرصت های سرمایه گذاری برای ایرانیانی است که به دنبال سوژه ساختمانی مناسب در منطقه کادیکوی می باشند.
میناتاورز که تحت اختیار هلدینگ مطرح باشاران امور ساخت و ساز در آن پیگیری می شود از برترین هلدینگ های ساختمانی است که نام و سابقه ای درخشان در حوزه املاک و دیگر موارد در کشور ترکیه را داشته است و اعتماد به سازنده ای در این درجه کاری بسیار درست برشمرده می شود که در حفاظت از سرمایه ،سرمایه گذار خارجی بسیار کوشیده است.مینا تاورز استانبول

میتا تاورز در آینده ای نه چندان دور از بهترین مجموعه های مسکونی در فیکر تپه خواهد بود که با سازه زیبا و جذاب خود خریداران و سرمایه گذاران را به سودآوری مطلوب خواهد رسانید.
مجموعه پس از اتمام دارای تمام امکانات رفاهی در سطحی بسیار خوب برای اهالی مجموعه خواهد بود و به شکلی عالی در حال ساخت و احداث می باشد.
مجموعه در دوقسمت در حال ساخت و تکمیل است و در دو بازه زمانی افتتاح خواهد گردید ، واحدهای نمونه مانند واحدهای اصلی که به مشتریان تحویل داده خواهد شد آماده برای بازدید می باشد.مینا تاورز استانبول

برای اطلاع از نحوه شرایط پرداخت در این برج در حال ساخت و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق تماس رایگان واتساپ ارتباط حاصل نمایید

 

منطقه کادیکوی استانبول

کادیکوی را بدون شک باید از بهترین مناطق آسیایی استانبول دانست که البته از شاخص ترین مناطق استانبول نیز محسوب می شودکه برای خرید خانه توسط خارجیان بسیار مورد توجه بوده است و در سال های اخیر نیز آمار بسیار بالایی در خرید خانه بین خارجیان داشته است.
به علت قرارگیری مناطق بسیار مهم استانبول در منطقه کادیکوی مانند خیابان مطرح و مشهور بغداد و همچنین محلات خوشنامی مانند فنرباغچه و جاده بوستان در این ‌منطقه باعث شده تا کادیکوی در رتبه های بالای فهرست خرید خانه توسط خارجیان قرار گیرد.
کادیکوی به علت داشتن لوکیشن بسیار عالی با تمام امکانات از بهترین مناطق خرید خانه در استانبول محسوب‌می شود که البته در دسته مناطق گران استانبول قرار کرفته که در این مقاله به صورت کامل به توضیحات و جزئیات آن خواهیم پرداخت.

چرا کادیکوی؟؟
در پاسخ به این سوال بسیار مهم عوامل زیادی دست به دست هم داده تا کادیکوی به عنوان قلب تپنده شهر استانبول برای خرید خانه تبدیل شود .ابتدا باید به محل قرارگیری منطقه کادیکوی توجه نمود که در یکی از بهترین نقاط استانبول و درست در دروازه آسیایی این شهر در کنار دریای مرمره واقع گردیده که از گذشته تا به کنون نیز مورد توجه بوده است.
جایگاه کادیکوی را در آسیایی استانبول باید مشابه با بشیکتاش در اروپایی استانبول دانست ،همانقدر مهم و حائز اهمیت برای خرید خانه مخصوصا برای خارجیان.
لاکچری ترین خیابان شهر استانبول باعث شده تا بسیاری از ایرانیان که به دنبال پاسپورت ترکیه می باشند کادیکوی و اطراف خیابان بغداد را برای زندگی انتخاب نمایند که مهمترین نقطه عطف خرید خانه در کادیکوی را باید خیابان بغداد استانبول دانست.
نکته بعدی انتخاب کادیکوی برای خرید خانه را باید تجمع افراد ‌متمول و ثروتمند در این منطقه دانست‌که سبب شده تا شخصیت های ثروتمند ایرانی نیز ترغیب به خرید خانه در کنار هم کیشان خود شوند.

 

در جدول ذیل لیست قیمت آپارتمان های این شهرک مسکونی به همراه اتاق و متراژهای مختلف را می توانید مشاهده نمایید.

قیمت متراژNET متراژBRUT اتاق
تماس بگیرید 44 64 1+1
تماس بگیرید 108 117 2+1
تماس بگیرید 130 190 3+1
تماس بگیرید 90 220 4+1
تماس بگیرید 280 300 5+1

 

ویژه گی های پروژه مسکونی مینا تاورز استانبول

باید توجه داشته باشید که این مجموعه از امکانات بسیار زیادی برخوردار می‌باشد که در ادامه چند مورد از آن را برای شما عزیزان نام برده ایم:
سالن ورزشی
مناطق پیاده روی
باغ بچه ها
کافه
پارکینک
منطقه سبز
نگهبانی 24 ساعته
مغازه و ادارات
بازار خرید
بیمارستان
رستوران ها
مرکز خرید
جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رزیدانس و سایر شهرک های مسکونی در تمام مناطق استانبول با کارشناسان ما از طریق تماس رایگان واتس آپ تماس حاصل فرمایید.

شما می توانید با خرید آپارتمان در این مجموعه مسکونی از شهروندی کشور ترکیه و اخذ پاسپورت این کشور که به صورت کاملا قانونی به شما و خانواده محترمتان ارائه میگردد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دیگر پروژه های این منطقه