کتاب رئیس‌جمهور اردوغان فردا رونمایی می‌شود

کتاب “جهانی عادلانه‌‌تر امکان‌پذیر است” که توسط رئیس جمهور ترکیه نوشته شده، فردا به بازار عرضه می‌شود.

استانبول/خبرگزاری آناتولی

کتاب “جهانی عادلانه‌‌تر امکان‌پذیر است” که توسط رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه نوشته شده، فردا به بازار عرضه می‌شود.

در این کتاب رئیس جمهور اردوغان با اشاره به معضلات سیاست جهانی از بی‌عدالتی ، بحران پناهجویان، تروریسم بین‌المللی و اسلامی ستیزی به مسائلی چون تبعیض و استانداردهای دوگانه در جهان پرداخته است.

اردوغان در این کتاب بر لزوم یک اصلاحات جامع به ویژه در شورای امنیت سازمان ملل متحد تأکید می‌کند.

رئیس جمهور ترکیه در کتاب «جهان عادلانه‌‌تر امکان پذیر است» تاکید می‌‌کند: «هیچ‌کس در دنیایی که کودکان می‌میرند و کشته می‌شوند بی گناه نیست. عدالت امروزه یکی از ضروری‌ترین موضوعات در سراسر جهان است. متأسفانه نهادهایی که مسئول برقراری عدالت جهانی هستند، بی‌مسئولیت رفتار می‌کنند».

همچنین تاکید شده که «در عصری بی رحمی، ما وظیفه داریم نماینده عدالت و صدای وجدان باشیم. تا زمانی که نظامی ایجاد نشود که در آن حق، قدرت باشد، نه قدرت حق، ما همچنان خواهیم گفت که “جهان از پنج بزرگتر است».

اردوغان در این کتاب نوشته است: «مشکلات امروز را نمی توان با سازمان‌هایی که بر اساس نیازهای گذشته شکل گرفته‌اند حل کرد. همچنین بدیهی است که این سازمان‌ها مشکلات جدیدی ایجاد می کنند. بر اساس نگرش ما، این عدالت است که نظم، رستگاری و خوشبختی جهان را تضمین می کند. برای دنیایی عادلانه‌تر، نیاز به نظمی جهانی وجود دارد که امید و اعتماد ایجاد کند».

این کتاب توسط انتشارات تورکواز منتشر و به به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی، روسی و اسپانیایی ترجمه شده و تمامی عواید حاصل از فروش آن به مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه «آفاد» اهدا خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها