مجموعه مسکونی باباجان پریمیوم استانبول

مجموعه مسکونی باباجان پریمیوم استانبول

Babacan Premium

مجموعه مسکونی باباجان پریمیوم
مجموعه مسکونی باباجان پریمیوم

مجموعه مسکونی باباجان پریمیوم

رزیدانس مسکونی باباجان هلدینگ از معروف ترین رزیدانس های مسکونی در شهر استانبول ترکیه است‌که در سال های اخیر به شهرت بسیار زیادی مخصوصا در بین ایرانیان دست یافته است.
.
باباجان را بدون شک باید از رزیدانس های خوب در منطقه اسنیورت دانست که باساختاری لوکس و با امکاناتی کامل توانسته توجهات را به سمت خود معطوف نماید.
.
رزیدانس مسکونی باباجان هلدینگ دارای امکاناتی مانند استخرهای روباز و سرپوشیده و همچنین مجموعه های گسترده ورزشی و باشگاه های بدنسازی و سونا و جکوزی نیز می باشد که به صورت روزانه در خدمت ساکنین مجموعه می باشد.
.

باباجان پریمیوم استانبول
در مجموعه مسکونی باباجان کافه ها و رستوران و همچنین سالن سینما و لابی با لابی من های مجهز به زبان های خارجی مشغول فعالیت می باشند همچنین این رزیدانس دارای سالن های کنفرانس نیز می باشد.
رزیدانس باباجان پریمیوم دارای فضاهای سبز بسیاری در مجموعه است که به زیبایی های آن افروده است و کارکنان مجموعه به صورت روزانه مشغول خدمت رسانی می باشند.
.

باباجان پریمیوم استانبول

شما می توانید با خرید آپارتمان در این مجموعه مسکونی از شهروندی کشور ترکیه و اخذ پاسپورت این کشور که به صورت کاملا قانونی به شما و خانواده محترمتان ارائه میگردد بهره مند شوید.
.

آپارتمان های این شهرک مسکونی از ۱ خواب استارت می شود و با تغییر متراژ ، اتاق های آنان اضافه می شود و تا ۳ خواب نیز در این رزیدانس موجود می باشد.
.
در جدول ذیل لیست قیمت آپارتمان های این شهرک مسکونی به همراه اتاق و متراژهای مختلف را می توانید مشاهده نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رزیدانس و سایر شهرک های مسکونی در تمام مناطق استانبول با کارشناسان ما از طریق تماس رایگان واتس آپ تماس حاصل فرمایید.

قیمت آپارتمان های مجموعه مسکونی باباجان پریمیوم

جهت اطلاع از قیمت به روز شده تماس حاصل فرمایید

قیمت متراژNET متراژBRUT اتاق
65 75 1+1
80 100 2+1
107 165 3+1

موقعیت مکانی و دسترسی باباجان پریمیوم روی نقشه گوگل

مشخصات مجموعه مسکونی باباجان پریمیوم

اشتراک گذاری مطلب:

دسته بندی ها

آخرین ملک ها