رزیدانس مسکونی توم توم گاردن تکسیم

رزیدانس مسکونی توم توم گاردن تکسیم

TomTom Gardens

رزیدانس مسکونی توم توم گاردن
رزیدانس مسکونی توم توم گاردن

رزیدانس مسکونی توم توم گاردن

با توجه به اینکه در محدوده بی اوغلو و حومه میدان تکسیم استانبول شهرک های مسکونی بسیار کمی موجود است و این منطقه دارای بافت تاریخی و سنتی می باشد رزیدانس مسکونی توم توم این منطقه خود نمایی میکند.
این رزیدانس که دارای ساختاری بسیار مطلوب است از با پرستیژ ترین شهرک های مسکونی منطقه محسوب می شود که در رقابت با سایر رزیدانس ها توانسته تا رتبه بسیار خوبی کسب نماید.
.
این مجموعه که مدت زمان زیادی از ساخت آن‌ نگذشته است توانسته تا مخاطبان خارجی بسیاری را برای خرید خانه و همچنین اخذ پاسپورت ترکیه به خود معروف نماید.توم توم گاردن تکسیم
.
مجموعه در محله توم توم منطقه بی اوغلو قرار گرفته و دارای فاصله بسیار کوتاهی تا میدان تکسیم استانبول دارد که از مهمترین میادین این شهر محسوب می شود.
.
رزیدانس مسکونی توم توم از بهترین انتخاب ها برای خرید خانه در بی اغلو استانبول است که می تواند مورد توجه قرار گیرد.توم توم گاردن تکسیم
.
✅شما می توانید با خرید آپارتمان در این مجموعه مسکونی از شهروندی کشور ترکیه و اخذ پاسپورت این کشور که به صورت کاملا قانونی به شما و خانواده محترمتان ارائه میگردد بهره مند شوید.
.
آپارتمان های این شهرک مسکونی از ۱ خواب استارت می شود و با تغییر متراژ ، اتاق های آنان اضافه می شود و تا ۵ خواب نیز در این رزیدانس موجود می باشد.
.
در جدول ذیل لیست قیمت آپارتمان های این شهرک مسکونی به همراه اتاق و متراژهای مختلف را می توانید مشاهده نمایید.

✅جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رزیدانس و سایر شهرک های مسکونی در تمام مناطق استانبول با کارشناسان ما از طریق تماس رایگان واتس آپ تماس حاصل فرمایید.

قیمت آپارتمان های رزیدانس مسکونی توم توم گاردن

قیمت متراژNET متراژBRUT اتاق
60 80 1+1
85 100 2+1

موقعیت مکانی و دسترسی توم توم گاردن روی نقشه گوگل

مشخصات رزیدانس مسکونی توم توم گاردن

اشتراک گذاری مطلب:

آخرین ملک ها