اظهارات وزیر کشور ترکیه درباره تغییر قوانین اقامت

قوانین اقامت

وزیر کشور ترکیه اعلام کرد از اول ژوئیه امسال آمار اتباع خارجی که می‌توانند در محلات اقامت کنند از 25 درصد به 20 درصد کاهش می‌یابد.

آنکارا/ خبرگزاری آناتولی

سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه در نشستی که در اداره مدیریت مهاجرت برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت مهاجرت در سراسر جهان به حالت اضطراری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ترکیه سیاست مهاجرتی خود را از آغاز سال 2011 تدوین کرده، گفت: کمپ‌هایی هم در خارج و هم در داخل کشور ایجاد شده است، اطلاعات فردی و تاریخ ورود هر یک از آنها ثبت و اقدامات پزشکی و بهداشتی برای آنها انجام می‌شود.

سویلو در ادامه گفت: از سال 2002 موج مهاجرتی از افغانستان نیز پدید آمد، مهاجران به ایران و از آنجا به ترکیه و سپس به اروپا رفتند.

وی همچنین افزود: از ورود 2 میلیون و 626 هزار و 170 نفر در مرزها به ترکیه جلوگیری به عمل آمد و یک میلیون و 246 هزار مهاجر نیز طی شش ماه اخیر را در داخل کشور بازداشت شدند.

سویلو تصریح کرد: از اول ژوئیه امسال آمار اتباع خارجی که می‌توانند در محلات اقامت کنند از 25 درصد به 20 درصد کاهش یافته و اسکان در 1200 محله غیرمجاز خواهد بود. به این ترتیب دیگر اجازه اقامت در این مناطق صادر نمی‌شود.

وزیر کشور ترکیه تاکید کرد: اتباع سوری از امکان مرخصی برای عید قربان همانند عید فطر برخوردار نخواهند شد.

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها