اجاره خانه در ترامپ تاورز استانبول با قیمت

اجاره خانه در ترامپ تاورز

اجاره خانه در ترامپ تاورز استانبول با قیمترزیدانس ترامپ تاور 

اگر به دنبال سازه ای خوب و مدرن و شیک در یکی از بهترین مناطق استانبول با دسترسی عالی می باشید احتمالا ترامپ تاور استانبول بتواند از بهترین گزینه ها برای جلب رضایت شما در شهر استانبول ترکیه باشد.
ترامپ تاور در جایی کاملا صحیح در قلب تجاری استانبول و در مرکزیت کامل این شهر در کنار اتوبان معروف E5 قرار گرفته که در سال های اخیر توانسته توجهات بسیار زیادی را به خود معطوف نماید .
اجاره خانه در ترامپ تاورز استانبول با قیمت
این رزیدانس مسکونی با دو برج زیبا در کنار یکدیگر از مجموعه برج های ترامپ است که در سرتاسر جهان دارای ساختمان هایی با سازه هایی شیک و مجلل می باشد .ترامپ تاور استانبول اما از این قاعده مثتثنی نمی باشد و دارای مخاطبان بسیاری در شهر استانبول می باشد.اجاره خانه در ترامپ تاورز
ترامپ تاور در کنار ایستگاه مترو و مترو باس مجیدیه کوی در شمال منطقه شیشلی قرار دارد که از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی از بهترین گزینه ها در شهر استانبول به حساب می آید .
تمام امکانات رفاهی برای ساکنین مجموعه در تظر گرفته شده و به صورت حرفه ای و در سطحی عالی و خوب مشغول خدمت رسانی می باشند .از جمله امکانات ترامپ تاور استانبول می توان به استخرها ،مجموعه های ورزشی و مهد کودک و نگهبانی ۲۴ ساعته به همراه سیستم های امنیتی بسیار خوب اشاره نمود.

 

قیمت اجاره آپارتمان های مجموعه مسکونی ترامپ تاور

جهت اطلاع از قیمت به روز شده تماس حاصل فرمایید

.

قیمت متراژnet متراژbrut اتاق
80 100 1+1
120 150 2+1
180 250 3+1

 

جهت اجاره آپارتمان در این برج و سایر شهرک های مسکونی در تمام نقاط استانبول با ما از طریق تماس رایگان واتساپ تماس حاصل فرمایید.

اجاره خانه در ترامپ تاورز

موقعیت مکانی و دسترسی ترامپ تاورز روی نقشه گوگل

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها