خرید خانه لونت استانبول

لونت کجاست؟لونت کجاست؟
قلب منطقه بشیکتاش استانبول که از سابقه ای بسیار خوشنام در بین محلات استانبول برخوردار است و همواره به عنوان منطقه ای عالی و سطح بالا شناخته می شود.
لونت محله ای مطلوب و ایده ال برای خارجیانی است که متقاضی اسکان در کلانشهر استانبول می باشند و در هنگام حضور این منطقه را برای سکونت بر میگزینند.

 

لونت از محله های منطقه خوب و شناخته بشیکتاش شهر استانبول ترکیه می باشد که در نفطه ای خاص از این منطقه مشهور قرار گرفته است.
این محله نامدار در بین خیابان معروف بیوک دره از غرب و از شرق نیز با منطقه اتیلر بشیکتاش و از جنوب با محله لاکچری لوازیم همسایه است.
برج های معروف و لاکچری زورلو سنتر و کشاورز در حومه لونت قرار گرفته اند که جایگاه ثروتمندان در شهر استانبول محسوب می شود.

لونت در کنار مراکز خرید محبوبی چون مترو سیتی و اوزدلیک پارک که در خیابان بیوک دره قرار گرفته اند واقع شده همچنین مرکز خرید مشهور و قدیمی آک مرکز نیز در کنار لونت جای گرفته است.
لونت دروازه ورودی بشیکتاش از خیابان بیوک دره به سمت محلات لوکس دیگر بشیکتاش چون اتیلر و ببک است که خیابان نسبتیه از آن عبور می کند.

 

این محله بشیکتاش در سال های اخیر همواره مورد توجه ایرانیان بسیار زیادی برای خرید خانه و سکونت در این منطقه قرار گرفته و سوالات بسیاری از این محله خوب در ذهن مردم بوده است که از کیفیت و سطح زندگی در لونت پرسیده اند.

در جواب این سوال بسیار مهم باید به این نکته اشاره نمود که این منطقه محبوب از بهترین نقاط زندگی در شهر استانبول است که هم خود و هم محلات جانبی آن این فرصت را برای یک زندگی ایده آل در محله ای لاکچری در اختیار شما قرار خواهند داد.

فاصله کوتاه این منطقه تا تنگه بسفر و ساحل زیبای بشیکتاش و همچنین دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مخصوصا مترو اختصاصی لونت و خطوط متعدد اتوبوسرانی باعث شده تا توجهات در این حوزه نیز به آن بیشتر شود.

این محله در همسایگی مناطقی معروف چون ساریر از شمال و شیشلی از غرب است که خود برای متقاضیان خریدارن خانه جذاب است و می تواند دسترسی متنوع و راحتی را برای ساکنین این محلات تجربه نماید.

شما می توانید برای خرید و یا اجاره آپارتمان در بشیکتاش استانبول از طریق لمس دکمه واتساپ در انتهای این‌مقاله با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

یوتیوب

 

پخش از طریق یوتیوب


.

موقعیت مکانی و دسترسی لونت روی نقشه گوگل

خرید خانه لونت استانبول

خرید خانه لونت استانبول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *