مرکز تجارت جهانی استانبول

مرکز تجارت جهانی استانبولمرکز تجارت جهانی استانبول

مرکز مالی استانبول مجموعه ای است که در مرز آتاشهیر و عمرانیه کنار بزرگراه E80 در قسمت آسیایی استانبول مورد ساخت و بهره برداری قرار گرفته که در آن بانک های مطرح ترکیه و ساختمان بورس استانبول نیز درون آن قراردارند.

در چند سال گذشته هنگام عبور از بزرگراه E80 در تلاقی مناطق آتاشهیر و عمرانیه برج های در حال ساخت عظیمی خود نمایی مینمایند که حاکی از ساخته شدن شهرک بسیار عظیمی است که در آینده با نام مرکز تجارت جهانی استانبول بسیار در باره آن ها خواهیم شنید.

این مجموعه گسترده که در لوکیشنی بسیار عالی مورد ساخت قرار گرفته در آینده ای نه چندان دور با سازه های زیبای برج های خود به یکی از نماد های شهر استانبول ترکیه تبدیل خواهد شد که دقت همگان را به سمت خود خواهد کشانید.مرکز تجارت جهانی استانبول

مرکز تجارت جهانی استانبول در چندین بخش مورد ساخت قرار گرفته و بدون شک از بزرگترین پروژه های ساختمانی در حال ساخت در کشور ترکیه قلمداد می شود.

 

مرکز تجارت جهانی استانبولاین مجموعه در هنگام افتتاح پذیرای شرکت ها و بانک های نامدار داخلی و خارجی خواهد بود که در ساختمان های مجلل ساخته شده خود جای خواهند گرفت ، از جمله این بانک ها که حضورشان در این پروژه قطعی شده می توان به بانک زراعت و بانک کار کشور ترکیه در کنار سایر بانک های بزرگ این کشور اشاره کرد که مورد افتتاح قرار خواهند گرفت.مرکز تجارت جهانی استانبول
در کنار این بانک ها و شرکت های داخلی و خارجی چیزی که توجهات بسیاری را درون این پروژه به خود جلب مینماید ساختمان بورس استانبول است که اعتباری دو چندان به این مجموعه عظیم خواهد بخشید.

از بخش تجاری این پروژه که بگذریم این شهرک گسترده قرار است که در کنار خود مجموعه های مسکونی انبوهی را نیز درون خود جای دهد و طی چندین بخش مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.
۲ بخش این مجموعه هم اکنون افتتاح شده که در مدت زمان بسیار کوتاهی به فروش رفته و اینک ساکنین در آن مشغول زندگی می باشند.
الباقی بخش های مسکونی این پروژه به ترتیب تاریخ و برنامه زمان بندی شده که از ابتدای ساخت پروژه تعریف شده مورد ساخت و بهره برداری قرار خواهند گرفت.

مرکز تجارت جهانی استانبولبرج تایمز که در بخش مسکونی مرکز تجارت جهانی استانبول امور ساخت آن تقریبا به پایان رسیده نماد دیگر این مجموعه است که به زیبایی های این شهرک افزوده است ، این برج نمادین از برج ساعت لندن الهام گرفته و ساخته شده است.مرکز تجارت جهانی استانبول

در میان شهرک های گسترده که در این مجموعه قرار است مورد ساخت قرار گیرد خیابان هایی با فروشگاه های تجاری نیز ساخته خواهد شد که نیارهای اهالی مجموعه تجارت جهانی استانبول را مرتفع خواهند نمود.

مجموعه تجارت جهانی استانبول را شرکت بزرگ ساختمانی سینپاش مورد ساخت قرار داده که از برترین و خوشنام ترین شرکت های راه و ساختمان در کشور ترکیه قلمداد می شود و دارای کارنامه ای در خشان در این حوزه در کشور ترکیه و سایر کشورهای جهان می باشد که اعتبار این مجموعه در حال ساخت را چندین برابر افزایش داده است.

بخش های مجموعه تجارت حهانی به صورت پیش فروش و اقساطی در طرح های متنوع و گوناگون هم اکنون آماده فروش به خارجیانی است که قصد سرمایه گذاری در شهر استانبول و کشور ترکیه را دارند می باشد.

این مرکز مالی که با معماری بسیار زیبا در قالب چندین برج زیبا و ساختمان هایی در کنار آن ها به صورت مدرن و خاص طراحی شده توسط رئیس جمور ترکیه در سال ۲۰۲۳ مورد افتتاح قرار گرفت و هم اکنون در حال فعالیت می باشد.

شما می توانید از طریق تماس رایگان واتساپ در باره این مجموعه عظیم استانبول اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

یوتیوب

 

پخش از طریق یوتیوب


.

موقعیت مکانی و دسترسی مرکز تجارت جهانی روی نقشه گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *