شهرک مسکونی مانا جنگل کوی اسکودار

مانا جنگل کوی

Mana Çengelköy

مانا جنگل کوی اسکودارشهرک مسکونی مانا جنگل کوی اسکودار

به طور کلی از بهترین مناطق منطقه اسکودار برای خرید خانه و زندگی در خانه های ویلایی این‌منطقه‌ مشهور باید از محله جنگل کوی نام برد که همواره برای خرید خانه خارجیان بر سر زبان بوده است .
جنگل کوی اسکودار به علت نزدیکی به تنگه بسفر و مناظر زیبایی که به خانه های این مناطق ارائه می‌دهد از جمله شهرک های مسکونی با ارزش این منطقه است که مورد توجه پیمانکاران ساختمانی مطرح نیز بوده است.

شرکت های ساختمانی مهمی در این‌ منطقعه از شهر استانبول اقدام به ساخت مجموعه های مسکونی خود نموده اند که خود گواهی از اهمیت محله جنگل کوی در منطقه اسکودار است.مانا جنگل کوی

مجموعه مسکونی مانا رزیدانس که با کانسپت ویلایی خاصی در یکی از دنج ترین خیابان‌های جنگل کوی مورد ساخت قرار گرفته توانسته تا خارجیان بسیاری را برای خرید خانه در این‌منطقه از استانبول را متقاعد نماید.مانا جنگل کوی

خارجیانی که در منطقه اسکودار استانبول به‌دنبال خرید خانه می باشند اکثرا تیپ های ویلایی را در ذهن خود دارند که در محلات مختلف این منطقه جای داده شده اند لذا اهمیت محموعه مسکونی مانا بر این است‌ که‌نیازهای مخاطب خود را به خوبی برآورده می سازد.

مجموعه به لحاظ دسترسی در نقطه ای بسیار عالی قرار گرفته و تا پل‌اول که آسیا را به اروپایی متصل میسازد در فاصله کوتاهی است همچنین مجموعه به تونل اوراسیا شاهراه آسیایی و اروپایی نیز در فاصله کمی قرار دارد.مانا جنگل کوی
منظره زیبای بسفر از آپارتمان های این مجموعه مسکونی از برترین ویژه گی های رزیدانس مانا است که طرفداران ویژه ای دارد.

مجموعه به لحاظ امکانات نیز در حد شایسته ای از مخاطبان خود پذیرایی مینماید که در بین رزیدانس های اطراف و در مقایسه با آنان از رتبه قابل قبولی برخوردار است.
نکته بسیار مهمی که باید برای خرید خانه در منطقه جنگل کوی به آن اشاره نمود پروژه های نوسازی است‌ که در حال ساخت می باشند و طی ۲ سال آینده به بهره برداری خواهند رسید ، با توجه به اتمام ساخت این‌ مجموعه مسکونی و امکان ساکن شدن در آن از فرصت های دیگر برای خرید واحد آپارتمان در این مجموعه مسکونی می باشد.

✅شما می توانید با خرید آپارتمان در این مجموعه مسکونی از شهروندی کشور ترکیه و اخذ پاسپورت این کشور که به صورت کاملا قانونی به شما و خانواده محترمتان ارائه میگردد بهره مند شوید.
.

آپارتمان های این شهرک مسکونی از ۱ خواب استارت می شود و با تغییر متراژ ، اتاق های آنان اضافه می شود و تا ۳ خواب نیز در این رزیدانس موجود می باشد.
.
در جدول ذیل لیست قیمت آپارتمان های این شهرک مسکونی به همراه اتاق و متراژهای مختلف را می توانید مشاهده نمایید.

✅جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رزیدانس و سایر شهرک های مسکونی در تمام مناطق استانبول با کارشناسان ما از طریق تماس رایگان واتس آپ تماس حاصل فرمایید.

قیمت آپارتمان های شهرک مسکونی مانا جنگل کوی

جهت اطلاع از قیمت به روز شده تماس حاصل فرمایید

قیمت متراژNET متراژBRUT اتاق
۱۳۰ ۱۷۰ ۳+۱
۱۷۰ ۲۵۰ ۴+۱

موقعیت مکانی و دسترسی مانا جنگل کوی روی نقشه گوگل

مشخصات شهرک مسکونی مانا جنگل کوی

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها